ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل فرمت CR2 به JPG بصورت آنلاین

تبدیل فرمت CR2 به JPG

یک فایل با فرمت فایل CR2، یک فایل تصویری نسخه 2 Canon Raw است که توسط دوربین های دیجیتال کانن ساخته شده است. گاهی اوقات شرایطی وجود دارد که شما نیاز به باز کردن تصاویر CR2 داشته باشید، اما با مشکل مواجه می شوید و نیاز دارید فرمت تصویر را تغییر دهید. در این بخش میخواهیم چند روش برای تبدیل فرمت CR2 به JPG بصورت آنلاین به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های تبدیل فرمت CR2 به JPG

وبسایت COnvertio

در این وبسایت کافیست تصاویر خود با فرمت کافیست تصاویر خود با فرمت CR2 را با کلیک بر روی Choose Files انتخاب کرده و بر روی Convert کلیک کنید. پس از آن تبدیل فرمت انجام شده و دکمه‌ی Download ظاهر می‌شود. با کلیک بر روی آن می‌توانید تصاویر با فرمت jpg را دریافت کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن‌های رژیم غذایی

وبسایت Online-Convert

در این وبسایت نیز می توانید بصورت آنلاین تبدیل فرمت تصاویر را انجام دهید. با کلیک بر روی Choose Files تصاویر خود با فرمت CR2 را انتخاب کرده و پس از آن با فشردن دکمه‌ی Start Conversion عمل تبدیل فرمت را انجام دهید. در قسمت Optional Setting می‌توانید در هنگام تبدیل پسوند CR2 به JPG تنظیمات مد نظر برای تصویر خود را انتخاب کنید.

تبدیل فرمت CR2 به JPG

وبسایت OnlineConverter

وارد وبسایت شده و در قسمت Source فایل مورد نظر را آپلود کنید.  پس از آن با فشردن دکمه‌ی Convert تبدیل فرمت را انجام داده و تصاویر با فرمت JPG را دریافت کنید.

وب سایت Iloveimg

برای انتخاب تصویر با فرمت CR2 بر روی Select Images کلیک کرده و پس از با فشردن Convert to JPG عمل تغییر فرمت را انجام دهید و تصویر با فرمت JPG را دریافت کنید.

این مطلب را هم ببینید
چند نکته مهم که هنگام خرید لپ تاپ باید مدنظر قرار دهید

تبدیل فرمت CR2 به JPG

وب سایت Freefileconvert

در قسمت Input File تصویر با فرمت CR2 را انتخاب کرده و در قسمت Output Format با انتخاب JPG و پس از آن کلیک بر روی Convert تبدیل فرمت انجام می‌شود. می‌توانید با انتخاب URL و یا Cloud فایل خود را برای تبدیل فرمت از طریق URL و یا از طریق فایل‌های ذخیره شده در Cloud خود به وب‌سایت بدهید تا عمل تغییر فرمت را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *