ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل لینک یوتیوب به MP4 بصورت آنلاین

تبدیل لینک یوتیوب به MP4

یوتیوب پس از گوگل دومین سایت پر بازدید و پر طرفدار دنیاست. در بسیاری از مواقع ممکن است ویدیوهایی این سایت شما را مجذوب کرده و بخواهید آن ها را دانلود کنید. مبدل های ویدیویی رایگانی هستند که ویدیوی YouTube را به فایل ویدیویی با فرمت MP4 تبدیل می کنند و در اختیار شما برای دانلود قرار می دهند. اگر می خواهید روش های تبدیل لینک یوتیوب به MP4 را یاد بگیرید با ما در این بخش همراه باشید.

روش های آنلاین تبدیل لینک یوتیوب به MP4

وبسایت Youtube MP4

Youtube MP4 یک مبدل آنلاین یوتیوب است که به شما امکان می دهد فیلم ها را به طور مستقیم در هر دستگاه ذخیره کنید. در این وبسایت تبدیل فایلهای یوتیوب به mp4 به راحتی می توانید فیلم های YouTube را در فایل های MP4 دانلود کنید و به صورت رایگان ذخیره کنید. این سرویس بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی رایانه ها، تبلت ها و تمام دستگاه های تلفن همراه کار می کند. وب سایت آن ها همچنین از دانلود قالب های WEBM و M4A در YouTube پشتیبانی می کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر زبان مرورگر گوگل کروم

SaveTheVideo.com

SaveTheVideo.com یک سرویس آنلاین رایگان برای دانلود و تبدیل فیلم از یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام، Vimeo و بسیاری از سایت های ویدیویی دیگر است، شما نیازی به نصب هیچ نرم افزاری بر روی رایانه یا تلفن همراه خود ندارید، تمام آن چه شما نیاز دارید لینک به صفحه حاوی یک ویدیو است و کلیه پردازش ها از طرف آن ها انجام می شود، بنابراین شما فقط باید فایل ها را در دستگاه خود ذخیره کنید، می توانید از دانلود آنلاین ویدیو برای دانلود این فیلم در فرمت های اصلی خود استفاده کنید یا می توانید از طریق مبدل، به فرمت هایی که دلخواه شما هست تبدیل کنید. ابتدا باید لینک را در جایی که متن “Enter your video link here” قرار دارد Paste کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعالسازی بروزسانی خودکار درایورها در ویندوز10

Video Converter MP4

Video Converter MP4 یک پلتفرم سریع است که شما را قادر می سازد فیلم ها را از همه پلتفرم های محبوب رسانه های اجتماعی از جمله Facebook، YouTube، Instagram، Vimeo، Dailymotion و Twitter دانلود کنید. این سرویس رایگان است و شما به ثبت نام یا بارگیری نرم افزار کاملا نیاز دارید. محدودیتی برای تبدیل ویدیو به MP4 وجود ندارد. تبدیل آنلاین یوتیوب به MP4 به صورت بسیار سریع انجام می شود و این بدان معنی است که می توانید بدون اتلاف وقت زیاد، فایل را در رایانه، رایانه لوحی یا تلفن های همراه خود بارگیری و ذخیره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *