ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل WEBM به MP4

تبدیل فایل WEBM به MP4

تبدیل فرمت های ویدئو می تواند برای شما بسیار مفید باشد. به گونه ای که می تواند در حجم اینترنت شما، فضای ذخیره سازی، کیفیت فیلم و … اثر بگذارد. در این بخش قصد داریم روش های آنلاین تبدیل WEBM به MP4 را به شما همراهان گرامی آموزش دهیم.

روش های آنلاین تبدیل WEBM به MP4

سایت Online-convert

ابتدا برای تبدیل فیلم webm به mp4 وارد سایت Online-convert.com شوید. پس ورود به سایت به پایین اسکرول کنید تا قسمت سبز رنگی شبیه به تصویر زیر مشاهده کنید. در این قسمت با انتخاب گزینه Choose Files ویدئو مورد نظر را انتخاب کنید. برای وارد کردن ویدئو از یک لینک می توانید از گزینه Enter URL کمک بگیرید. این سایت از دیگر سرویس های فضای ذخیره مثل Google Drive و Dropbox نیز پشتیبانی می کند. این سایت و از قابلیت Drag AND Drop هم پشتیبانی می کند که شما می توانید در کامپیوتر با گرفتن فایل ها و رها کردن آن در قسمت سبز رنگ آن را وارد سایت کنید. پس از اینکه فایل خود را انتخاب کردید با زدن گزینه Start Conversion سایت به صورت خودکار فایل شما را به فرمت MP4 تبدیل می کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش افزودن PDF به پاورپوینت

Cloudconvert

ابتدا برای تبدیل فرمت ویدئو های خود وارد سایت Cloudconvert.com شوید. وقتی وارد سایت شدید در بالای سایت یا هدر آن یک قسمت شبیه به تصویر زیر وجود دارد که می توانید فرمت های دلخواه خود را انتخاب کنید. گزینه اول فرمت فایل شما و گزینه دوم فرمت فایل خروجی است. برای وارد کردن ویدئو خود به سایت می توانید از طریق دکمه Select File ویدئو را از کامپیوتر خود وارد سایت کنید. با کلیک بر روی فلش کنار گزینه Select File می توانید از روش های دیگری مثل Google Drive و OneDrive ویدئو را وارد سایت کنید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه By URL اگر لینک مستقیم فایل ویدئویی را دارید از آن طریق ویدئو را وارد سایت کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف دائم فایلها در ویندوز 10 بدون انتقال به سطل زباله

پس از بارگذاری ویدئو در سایت از قسمت Convert To فرمت فایل نهایی را مشخص و برای تبدیل فرمت و دریافت فایل نهایی بر روی گزینه Convert کلیک کنید. تبدیل فرمت ممکن از چند دقیقه طول بکشد و زمان آن بستگی به حجم فایل شما دارد.

سایت Media

ابتدا وارد سایت Media.io شوید و فایل خود را در Drag & Drop Or Hit To Add File بکشید و رها کنید و یا بر روی گزینه بعلاوه کلیک کنید و فایل مورد نظر را انتخاب نمایید. پس از انتخاب فایل باید در قسمت TO فرمت نهایی فایل را انتخاب کنید و برای دریافت فایل نهایی بر روی گزینه Convert کلیک کنید. سایت به صورت خودکار بقیه کارها را انجام میدهد و زمان تغییر فرمت هم به حجم فایل شما بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *