ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش جداسازی صدا از فیلم در کامپیوتر

جداسازی صدا از فیلم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از صدا و یا موزیک یک فیلم خوشتان آمده باشد و بخواهید آن را بصورت جداگانه ذخیره کرده تا بعدا دوباره گوش کنید. در این خصوص اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلفی ارائه شده است. اگر میخواهید روش های جداسازی صدا از فیلم در کامپیوتر را یاد بگیرید با ما در این بخش همراه باشید.

روش های جداسازی صدا از فیلم در کامپیوتر

استفاده از Freemake Video Converter

سرویس Freemake Video Converter یک ابزار آنلاین و رایگان است که می توانید برای جدا سازی صدا از فیلم استفاده کنید. رابط کاربری این سرویس ساده است و بیش از ۵۰۰ فرمت مختلف را پشتیبانی می کند. برای استفاده از این ابزار پس از ورود به وبسایت آن، فایل خود را آپلود کرده یا لینک آن را قرار دهید. سپس فرمت صوتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه Convert کلیک کنید. فایل صوتی شما پس از جداسازی به صورت خودکار دانلود می شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کرش شدن فایرفاکس

استفاده از Audio Extractor

همانطور که از نام Audio Extractor پیداست، وبسایتی است که به صورت اختصاصی برای استخراج صدا از فیلم آنلاین تهیه شده است. انجام این فرایند به سادگی امکان پذیر است. پس از ورود به سایت، روی دکمه آبی Open video کلیک کنید. سپس ویدیو خود را از کامپیوتر انتخاب کنید تا آپلود شود. در نهایت فرمت صوتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه Extract audio کلیک کنید. پس از اتمام فرایند، فایل صوتی به صورت خودکار دانلود می شود.

استفاده از AoA Audio Extractor

نرم افزار ساده جداسازی صدا از فیلم AoA Audio Extractor جزو برنامه های مفیدی می باشد که به شما امکان استخراج صوت از فرمت های AVI, MPEG/MPG, FLV, DAT, WMV, MOV, MP4 یا ۳GP به فرمت صوتی MP3, WAV یا AC3 را می دهد. در نسخه کامل برنامه گزینه های بیشتری مانند ضبط صدا، تعویض صدا و.. در اختیار شما قرار خواهد داشت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ابزارهای ساخت آیکون

پس از دانلود، نصب و اجرای برنامه روی دکمه Add Files کلیک کنید. سپس ویدیو یا ویدیو های مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس در قسمت Output Options فرمت صوتی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. تنظیمات دیگر مانند محل ذخیره فایل و.. را انجام داده و در نهایت روی دکمه Start کلیک کنید. فایل شما در محل انتخاب شده ایجاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *