آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

نکات مهم برای عکاسی پرتره از کودکان

عکاسی پرتره از کودکان

عکاسی پرتره یکی از جذاب ترین انواع عکاسی می باشد. عکس پرتره کودک جدا از زیبایی شیطنت آمیزی که دارد، دارای پروسه دشواری است. در این حالت می بایست متناسب با رده سنی کودک و عوامل دیگر نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین تصاویر را از او تهیه کنید. با ما در این بخش همراه باشید تا نکات مهم برای عکاسی پرتره از کودکان را یاد بگیرید.

عکاسی پرتره از کودکان

نوزادان

عکس گرفتن از شخصیت نوزادان بسیار کوچک در عکس بسیار دشوار است، اما به محض رسیدن به چند ماهگی، شخصیت‌های آنها شروع به ظهور می کنند، و عکس گرفتن از آنها ساده تر و سرگرم کننده تر می شود. فرصت‌های بی شماری برای عکاسی از آنها  وجود دارد که نوزادان شروع به نشستن ، خزیدن ، راه رفتن و بازی می کنند. زمان‌های حمام و وعده‌های غذایی نیز پر از پتانسیل عکاسی است. فقط در آنجا باشید، آماده باشید و لحظاتی که خود به خودی اتفاق می افتد را ثبت کنید بدون اینکه برنامه خاصی در ذهن داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه مویک مینی ، مینی ۲ ، مینی SE

کودک نوپا

کودکان نو پا دوست داشتنی، غیر قابل پیشبینی، سرسخت، پر از انرژی هستند و معمولاً ذهنیت خاص خود را دارند. از فکر اینکه بخواهید با آنها همکاری کنید بیرون بیایید. یک لحظه آنها پر از خنده هستند. بعداً در یک سیل اشک. آنها را دنبال کنید ، آنها را همانطور که هستند بپذیرید و از لحظه لذت ببرید. آنها افراد کوچک مشغولی هستند، با علایق زیاد، شما می توانید آنها را دنبال کنید و از آنها با دوربین عکس بگیرید. فراموش نکنید ، آنها کوچک هستند ، بنابراین برای عکس‌های بهتر در سطح آنها باشید.

کودک مدرسه ای

آنها بزرگتر هستند و می‌خواهند بالغ به نظر برسند، اما هنوز بچه هستند و بیشتر آن‌ها دوست دارند در اطراف بچرخند و دیوانه‌ بازی در بیاورند. بازهم، از آنها آنطوری که هستند عکاسی کنید. هنگامی که کودکان در یک فعالیت مجذوب می شوند، بیان صورت و زبان بدن آنها واقعی و طبیعی است و تصاویر جذاب تر خواهد بود و شخصیت‌های آنها را نمایان می کند.

این مطلب را هم ببینید
بزرگنمایی نوری و دیجیتال در عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *