ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع ارور d3dx9_43.dll و d3dx9_39.dll بازی ها

رفع ارور d3dx9_43.dll و d3dx9_39.dll بازی ها

یکی از مشکلات رایجی که بیشتر گیمرها هنگام بازی با آن مواجه می شوند ، ارور مربوط به فایلهای DLL است. با استفاده از آموزش رفع ارور d3dx9_43.dll و d3dx9_39.dll بازی ها می توانید به راحتی این مشکلات را از بین ببرید.

رفع ارور d3dx9_43.dll و d3dx9_39.dll بازی ها

ریستارت کردن سیستم

ریستارت کردن کامپیوتر یکی از اولین راه حلیهاییست که در هنگام مواجه شدن با بیشتر مشکلات رایانه ای ، به ذهن می رسد. اگر کامپیوتر خود را ریستارت کردید و جوابی نگرفتید، حتما دایرکت ایکس ویندوز خود را آپدیت کنید.

نصب دایرکت ایکس موجود در DVD یا CD

توسعه دهندگان در زمان انتشار نرم افزار یا بازی خود فایل دایرکت ایکس منطبق با محصول را در فایل های منتشر شده قرار می دهند. این فایل می تواند با نام dxsetup یا شبیه به آن در پوشه محصول قرار داشته باشد. برای پیدا کردن این فایل می توانید از قسمت جستجو File Explorer کمک بگیرید. بعد از نصب دایرکت ایکس حتما کامپیوتر خود را ریستارت کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل فایل WEBM به MP4 بصورت آنلاین

حذف بازی و نصب مجدد آن

بازی یا نرم افزار مورد نظر را حذف و دوباره نصب کنید تا اگر خطا از طرف نرم افزار یا بازی است برطرف شود. بعد از حذف نرم افزار یا بازی فایل هایی باقی می ماند که می تواند باعث بروز مشکل شود.

آپدیت داریورها

روش آخر، آپدیت درایور ها و ویدئو کارت کامپیوتر است. آپدیت ویدئو کارت و درایورها باعث می شود که اگر اختلالی با DLL ها وجود داشته باشد از بین برود . توصیه می شود برای آپدیت درایورها از نرم افزار های مخصوص استفاده کنید تا آخرین نسخه بر روی کامیپوتر شما نصب شود و از این بابت خیالتان راحت باشد.

رفع ارور d3dx9_43.dll در ویندوز ۱۰

در بعضی از مواقع وجود ویروس یا بدافزار در سیستم شما می توانید باعث بروز ارور شود، حتما کامپیوتر خود را اسکن و ویروس های موجود را پاک کنید. در مواردی هم مشکل از خود آنتی ویروس است و با دخالت در کامپیوتر شما مانع از دسترسی بازی به فایل های می شود. برای حل این مشکل آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.

این مطلب را هم ببینید
جلوگیری از دانلود اپلیکیشن های ناخواسته توسط مرورگر اج مایکروسافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *