ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع ارور Entry Point Not Found در ویندوز

رفع ارور Entry Point Not Found در ویندوز

سیستم عامل ویندوز و نرم افزارهایی که بر روی آن اجرا می شود از لحاظ قابلیت استفاده و قابلیت اطمینان در عملکرد، در سطح بسیار بالایی قرار دارند، اما این امر مانع از به وجود آمدن خطاهایی نظیر Entry Point Not Found در حین کار با آن ها نمی شود. در این بخش قصد دارم تا روش های رفع ارور Entry Point Not Found در ویندوز را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های رفع ارور Entry Point Not Found در ویندوز

بازگردانی فایل معیوب یا نصب مجدد

ممکن است حل مشکل entry point not found در بازی مد نظر شما باشد. اگر خوش شانس باشید، در پیام خطا کامپیوتر به شما اطلاعات دقیقی وجود دارد که برای شما تمام کاری که شما باید انجام دهید را بازگو می کند، که آن فایل را جایگزین کنید یا مجدداً برنامه مورد نظر را نصب کنید، و مشکل Entry Point را حل خواهید کرد.

این مطلب را هم ببینید
هر آنچه باید درباره ی پنل های tn ips و va بدانید

به عنوان مثال، برای رفع ارور entry point not found vcruntime140 dll ممکن است هنگام باز کردن یک برنامه در ویندوز  به شکل، “entry point not found vcruntime140 dll” نمایان شود. در واقع فایل DLL یک فایل کتابخانه لینک دینامیکی است. این یک منبع اشتراکی است که هر برنامه نصب شده روی ویندوز کامپیوتر می تواند از آن استفاده کند.

فایل DLL را به صورت دستی از Windows Explorer نصب کنید

اگر می توانید فایل مفقود شده یا آسیب دیده را شناسایی کنید، اغلب می توانید یک کپی را در برنامه دیگر از آن پیدا کنید و آنرا کپی کنید. در صورت نیاز فوری به برنامه می توانید یک راه حل سریع داشته باشید. از Windows Explorer استفاده کنید و جستجوی پرونده مورد نظر را انجام دهید تا آن را پیدا کنید.

برنامه مربوطه را را مجدداً نصب کنید

اگر یک برنامه خاص مرتباً ارور entry point not found را نشان می دهد، ممکن است ساده ترین کار نصب مجدد آن باشد. بعضی اوقات نصب مجدد بهترین راه حل برای خطاهای entry point و سایر خطاهای مربوطه است. تا زمانی که فایل نصب یا سی دی فایل نصب را در اختیار دارید، به سادگی عملیات نصب را از طریق برنامه انجام دهید، همچنین می توانید، از طریق گزینه Repair یا تعمیر این کار را انجام دهید که در این صورت سیستم ابتدا فایل ها را تک به تک مقایسه کرده و سپس فایل معیوب را شناسایی و جایگزین می کند.

این مطلب را هم ببینید
مایکروسافت قابلیت ویندوز Sets را به ویندوز ۱۰ بازمی‌گرداند

یک بار دیگر این نکته را متذکر می شویم که این راه بهترین راه نیست، اما اگر این مشکل برای شما وجود دارد ، با انجام این کار، شما راحت ترین کار را انتخاب کرده اید و این کار ممکن است برای حل مشکل شما مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *