بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بررسی بازی The LEGO Movie 2 Videogame

بازی The LEGO Movie 2 Videogame

با گسترش دنیای بازی های رایانه ای و تجهیزات گیمینگ ، تنوع در این زمینه افزایش یافته است. یکی از محبوب ترین ها در دنیای بازی های ویدیوئی ، بازی The LEGO Movie 2 Videogame می باشد که در این بخش به بررسی آن می پردازیم.

بازی The LEGO Movie 2 Videogame

دنیای بزرگ و به ‌خصوص اسباب بازی‌های «لگو» (LEGO) بعد از به انتشار رساندن چندین و چند بازی ویدیویی بزرگ و کوچک، امروزه برای مخاطبان خاص خودش، چنین هویتی را پیدا کرده است. دنیایی که مشخصا چه در تولید محصولات فیزیکی و چه در هنرهای هفتم و هشتم، در بسیاری مواقع توانسته است چنین استانداردهایی را حفظ کند و عملا به نقطه‌ای برسد که براساس عناصر پایه‌ای مخصوص به خود، تعداد نامحدودی داستان و مرحله و انیمیشن و در کل محصولات سرگرمی‌ساز، برای مخاطبان بیافریند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های ویدیویی 2020 را بشناسید

اگر قرار باشد یک نفر که تا به امروز یک بار هم سری به دنیای بازی‌های ویدیویی نزده است، بخواهد بدون اذیت شدن پا به درون یک محصول هنر هشتمی بگذارد و بدون هیچ‌گونه استرس، درگیری ذهنی یا فشار، چند مرحله را پشت سر بگذارد تا نحوه‌ی استفاده از کنترلر را بیاموزد، The LEGO Movie 2 Videogame گزینه‌ی ایده‌آلی برای او به شمار برود.

چرا که هنگام تجربه‌ی این بازی، فقط کافی است به مکان‌هایی که سازندگان از شما می‌خواهند بروید، دکمه‌هایی را که آن‌ها از شما می‌خواهند بفشارید و حتی در هیجانی‌ترین دقایق، بدون هیچ‌گونه استرسی تکیه بدهید و با خیال راحت از عملا پایان‌ناپذیر بودن جان‌تان، راهی منطقی برای نابود کردن باس‌فایت قرارگرفته در مقابل خود بیابید.

در این بین، خبری از آن سرگرم‌کنندگی‌های متفاوت آثاری چون بازی‌های اقتباس‌شده‌ی این سری از روی مجموعه‌ی «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) هم نیست و همه‌چیز بیش از اندازه آشنا و به همان اندازه تکراری است؛ تا حتی یک درصد هم فکر نکنید که می‌توانید به خاطر وجود نکات مثبتی مانند آن‌ها، چشم‌تان را روی ضعف‌های اثر ببندید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین کنترلرهای بازی ارزان قیمت در بازار

اگر طرفدار بازی‌های لگو باشید که بتواند دو نفرتان را به صورت آفلاین سرگرم کند، می‌توانید روی بازی جدید لگو حساب کنید. همچنین اگر از دوستداران این برند و انیمیشن جدید آن هم باشید، خرید این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنم؛ ضمن آنکه بازی گیم پلی طولانی دارد و می‌تواند تا مدتها به کار بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *