ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع مشکل بهم چسبیدن کلمات در ورد (word)

مشکل بهم چسبیدن کلمات در ورد

به جرئت می توان گفت که نرم افزار مایکروسافت ورد ، محبوب ترین واژه پرداز جهان است. شاید برایتان پیش آمده باشد در سند ایجاد کرده در ورد ( Word ) به زبان انگلیسی و فارسی کلمات به درستی در کنا هم قرار نگیرند. در این بخش می خواهیم روش های رفع مشکل بهم چسبیدن کلمات در ورد را به شما همراهان گرامی آموزش دهیم.

رفع مشکل بهم چسبیدن کلمات در ورد

ورد ۲۰۰۷

فایل ورد را باز کرده و روی دکمه Office در بالا و سمت چپ صفحه کلیک کنید. در منوی باز شده هم روی Word Options کلیک کنید. حال در پنجره ای که باز می شود، تب Proofing را در سمت چپ انتخاب کنید. بخش When Correcting Spelling and Grammar in Word را در سمت راست صفحه پیدا کنید و تمام گزینه های موجود در این قسمت را غیر فعال کنید. در نهایت روی OK کلیک کنید.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 لنوو رونمایی شد

مشکل بهم چسبیدن کلمات در ورد

علاوه بر این برای این که فایل پس از ذخیره در سایر نسخه ها بدون مشکل باز شود، مجدد در همین پنجره به قسمت Save بروید. منوی Save Files in this Format را باز کرده و گزینه Word 97-2003 Document (*.doc) را انتخاب کنید. حال OK را بزنید.

روش دوم

تب File را باز کرده و روی Options کلیک کنید. حال در پنجره باز شده در پنل سمت چپ  به بخش Save بروید. در سمت راست در تنظیمات باز شده گزینه Embed Fonts in the File را فعال کنید. همینطور پیشنهاد می شود که گزینه Do not Common Fonts را هم فعال کنید. اکنون فایل ها را می توانید انتقال دهید و دیگر با  مشکل به هم چسبیدن کلمات در ورد مواجه نشوید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان 2020 برای کامپیوتر

روش سوم

به تب File رفته و روی Options کلیک کنید. در پنجره باز شده روی Advanced کلیک کنید. حال گزینه Compatibility Options For را پیدا کرده و منوی کشویی آن را باز کنید. سپس گزینه All New Documents را انتخاب کنید. در صورتی که منویی زیر آن باز شد (در غیر اینصورت OK را بزنید)، آن را هم باز کرده و گزینه Word 2007 Microsoft Office را انتخاب کرده و روی OK کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *