معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین تبلت های هیبریدی

بهترین تبلت های هیبریدی

تبلت‌های هیبریدی، همیشه مانند یک گجت چند کاره، در اختیار شما هستند. می‌توانید با بهره‌گیری از قابلیت لمسی از آن‌ها مانند یک تبلت ساده یا حتی گوشی موبایل استفاده کنید و کارهای روزمره‌تان را انجام دهید یا کیبورد را به تبلت‌تان متصل کنید و کارهای تخصصی‌تری با آن انجام دهید؛ پس با تهیه یک تبلت هیبریدی، همزمان صاحب یک تبلت و یک لپ‌تاپ شده‌اید. اگر می خواهید بهترین تبلت های هیبریدی را بشناسید ، با مادر این بخش با ما همراه باشید.

بهترین تبلت های هیبریدی کدام ها هستند؟

مایکروسافت سرفیس پرو 6

سرفیس 6 که یکی از محصولات جدید مایکروسافت است، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و دارای نمایشگری با وضوح بالا نیز است. این وضوح معادل 1824×2736 پیسکل بوده که برای چنین دستگاهی عالی به نظر می‌رسد؛ بنابراین برای مشاهده فیلم انتخاب خوبی خواهد بود. در کنار قدرت و کارایی بالا، باید اشاره کنیم که یک باتری قدرتمند نیز در این تبلت هیبریدی جای گرفته است.

این مطلب را هم ببینید
ترفندهای کاهش میزان مصرف باتری اندروید

لنوو تینک پد ایکس وان یوگا

می‌توانید نمایشگر این محصول را در حالت‌های مختلفی قرار دهید. از طرف دیگر برخورداری از یک کیبورد باکیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های این تبلت هیبریدی محسوب می‌شود. خوب است بدانید این محصول از یک نمایشگر 4K سود می‌برد و به پردازنده Core i5 اینتل نیز مجهز است. این پردازنده با یک رم 8 گیگابایتی نیز همراهی می‌شود و حافظه ذخیره‌سازی آن هم قابلیت ذخیره 256 گیگابایت اطلاعات را دارد.

مایکروسافت سرفیس بوک 2

این تبلت هیبریدی از یک نمایشگر شفاف به نام PixelSense سود می‌برد که وضوح بالایی دارد و رنگ‌ها را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دهد. خوب است بدانید سرفیس بوک 2 در دو اندازه 13 و 15 اینچی نیز عرضه می‌شود و با توجه به پردازنده Core i5 اینتل، انتخاب مناسبی برای بازی خواهد بود. حافظه رم در مدل پایه این محصول 8 گیگابایت بوده و حافظه ذخیره‌سازی آن نیز تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی تبلت لنوو M10 FHD REL با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر

لپ تاپ 2 در 1 دل XPS 15

یکی از بهترین محصولات دل ویژگی‌های بسیار خوبی را نیز در خود جای داده است. این محصول از پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل سود می‌برد و با یک رم 16 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایت نیز همراهی می‌شود. با این حساب برای اجرای بازی ایده‌آل بوده و با توجه به نمایشگر 4K شفاف، مناسب برای مشاهده فیلم‌های باکیفیت خواهد بود.

ایسوس کروم بوک فلیپ

این محصول کاملا برای دانشجویان، دانش‌آموزان و کاربران اینترنتی مناسب می باشد. این محصول در مدل‌های مختلف عرضه می‌شود و یکی از آن‌ها نیروی پردازشی خود را از پردازنده Core i7 اینتل تأمین می‌کند که با رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت همراه خواهد بود. همچنین طول عمر باتری آن هم 10 ساعت گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *