ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش روش های دانلود فیلم از گوگل

دانلود فیلم از گوگل

ویدیو ، یکی از پرطرفدارترین رسانه ها در اینترنت بشمار می رود. پلتفرم های زیادی از جمله یوتیوب امکان تماشای آنلاین انواع ویدیوها را برای کاربران فراهم کرده اند. موردی که وجود دارد این است که اکثر افراد دوست دارند فیلم مورد نظر را دانلود کنند. برای دانلود فیلم از گوگل روش های مختلفی وجود دارد که در این بخش به آموزش آن ها می پردازیم.

دانلود فیلم از گوگل

استفاده از افزونه‌ها

مرورگرهای کروم و موزیلا یک سری افزونه یا اکستنشن « Extension » دارند که امکان فعالیت‎های مختلف از جمله دانلود فیلم را برای کاربر فراهم می‌کند. یکی از افزونه‌های مشترک بین موزیلا و کروم، Video Downloader professional است. تنها عیبی که می‌توان برای این افزونه عنوان کرد این است که با استفاده از آن نمی‌توان در مرورگر کروم از یوتیوب فیلم دانلود کرد.

وقتی این افزونه را به مرورگر خود اضافه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت پخش فیلم بروید و ویدیوی مورد نظر خودتان را پخش کنید. وقتی فیلم پخش شد به افزونه Video Downloader professional بروید تا گزینه‌های دانلود فیلم با کیفیت‌های مختلف را مشاهده کنید. هر کیفیت حجم مربوط به خودش را دارد که حجم هر فایل هم به شما نمایش داده خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
تبلت لنوو Tab P11 معرفی شد

استفاده از نرم افزار IDM

IDM مخفف « Internet Download Manager » یک نرم افزار مدیریت دانلود است که به خاطر سرعت بالا و راحتی که در استفاده از آن وجود دارد طرفداران زیادی دارد. برای استفاده از این ابزار کافی است نام آن را در گوگل جستجو کنید. سپس این نرم افزار را به همراه فایل کرک آن دانلود و روی کامپیوتر خودتان نصب کنید.

وقتی این برنامه را روی سیستم خود نصب و فعال‌سازی کردید کافی است به وب‌سایت مورد نظر خودتان مانند یوتیوب بروید و فیلم مورد علاقه خودتان را پخش کنید. در هنگام پخش فیلم آیکون IDM در صفحه ظاهر می‌شود.

در صورتی که می‌خواهید فیلم را دانلود کنید روی « Download this video » کلیک کنید تا کیفیت‌های مختلف فیلم برای شما نمایش داده شود. سپس روی دکمه « شروع دانلود » کلیک کنید تا فیلم دانلود شود.

این مطلب را هم ببینید
نسخه جدید گوگل مپ با تغییرات ظاهری ارائه شد

استفاده از سرویس‌های آنلاین

یکی از روش‌های دیگری که دانلود فیلم از گوگل وجود دارد، استفاده از سرویس‌های آنلاین است. در ادامه به چند مورد از این سرویس‌ها اشاره شده است:

  • ClipConverter
  • KeepVid

ابزارها و سرویس‌های دیگری هم برای دانلود فیلم وجود دارد که با یک سرچ ساده در گوگل می‌تواند به چندین مورد دسترسی پیدا کنید. مزیت این سرویس‌ها این است که استفاده از آن‌ها بسیار آسان است. کافی است لینک ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید را کپی و در مسیر مورد نظر سایت پیست کنید (بچسبانید) و در نهایت گزینه دانلود را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *