معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

تبلت میت پد T8 هواوی با 2 گیگابایت رم معرفی شد

تبلت میت پد T8 هواوی

کمپانی مشهور هواوی بدون شک یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حوزه  تکنولوژی که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. این شرکت که امروزه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شرکت‌های ارتباطی جهان شناخته می‌شود، در سال 1987 راه اندازی شد. اما بیشتر افراد این کمپانی را با موبایل و تبلت هایش می شناسند. تبلت میت پد T8 هواوی محصول جدید این برند است که به تازگی رونمایی شده است.

تبلت میت پد T8 هواوی

این تبلت جدید که میت پد T8 نام دارد، در مقایسه با برادران خود به مشخصات فنی ضعیف‌تری مجهز شده که البته با قیمت پایین‌تری نیز به فروش می‌رسد. تبلت میت پد T8 از یک نمایشگر ۸ اینچی LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد که در اطراف آن حاشیه‌های زیادی به چشم می‌خورد. حاشیه بخش بالایی صفحه نمایش یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند که البته نباید انتظار کیفیت مناسبی از آن داشته باشیم. روی پنل پشتی این تبلت یک سنسور 5 مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های دانش آموزی 2020

هوآوی برای این تبلت چیپست هشت هسته‌ای MTK8768 را با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته است که البته حافظه دوم به لطف MicroSD قابل افزایش است.  ظرفیت باتری این دستگاه 5100 میلی آمپرساعت بوده و مانند دو گوشی جدید هوآوی با اندروید 10، رابط کاربری EMUI 10.1، بدون سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) و با حضور سرویس اختصاصی هوآوی، یعنی HMS راهی بازار خواهد شد.

به صورت پیش فرض هواوی آن را به سیستم عامل اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری EMUI ۱۰.۰.۱ مجهز کرده است. اگر مشخصات این تبلت برای شما جذاب نیست، تنها کافیست نگاهی به قیمت آن بیندازید. هواوی تبلت میت پد T8 را با قیمت ۱۰۰ یورو به فروش می‌رساند. این تبلت تنها با رنگ آبی وارد بازار می‌شود و از اواخر ماه جاری میلادی می‌توان آن را سفارش داد. هواوی علاوه بر این تبلت، از گوشی‌های Y6p و Y5p نیز رونمایی کرده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *