ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش ریکاوری فلش مموری با استفاده از EaseUS Data Recovery

ریکاوری فلش مموری

دلایل متعددی وجود دارد که منجر به آسیب اطلاعات می شود. حذف اتفاقی، ویروسی شدن، خرابی فلش مموری یا داده ها، باگ های نرم افزاری، خرابی داده ها، هک، حتی خرابی ساده پاور می تواند موجب از دست رفتن دیتا شود. اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که همواره در پی بازیابی اطلاعات پاک شده از گجت ذخیره سازی خود هستید ولی نمی دانید که چگونه آن ها را دوباره ریکاوری کنید، توصیه می شود این مطلب را از دست ندهید تا نحوه ریکاوری فلش مموری با استفاده از EaseUS Data Recovery را یاد بگیرید.

ریکاوری فلش مموری با استفاده از EaseUS Data Recovery

نرم افزارEaseUS Data Recovery  محصول شرکت EaseUS، ابزاری اختصاصی برای ریکاوری و نجات فایل‌هایی است که به دلایل مختلف نظیر، فرمت شدن، ویروسی شدن و… از روی هارد، فلش، رم و دیگر حافظه ها پاک شده اند. این برنامه با بهره‌مندی از یک تیم پشتیبانی قوی نرم افزاری، دائما در حال بروزرسانی بوده و فرمت های متعددی از فایل ها، شامل انواع ویدیو، تصویر، متن و… را می‌تواند بازیابی کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف پسورد فایل PDF

ویژگیهای برنامه

ریکاوری با ابزاری کم حجم و بی دردسر

بر خلاف برنامه های رایجی که گاهی حجم بالا و عملکرد ضعیفی دارند و کار کردن با آنها طاقت فرساست، برنامه ریکاوری EaseUS نرم افزاری سبک و کم حجم بوده و کار کردن با آن، برای هر کاربری از مبتدی تا حرفه ای راحت و بی دردسر است.

ریکاوری فایل های خراب شده تصویری

امکان جالبی که در برنامه ریکاوری EaseUS وجود دارد این است که فایل هایی که بعد از ریکاوری آسیب دیده اند و دیگر قابل استفاده نیستند را هم می تواند تعمیر کرده و مثل روز اولش کند.

مراحل انجام عملیات ریکاوری

  1. در سایت رسمی EaseUS آخرین نسخه نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
  2. برنامه را اجرا کرده و سپس مسیر فایل هایی که پاک شده اند را در آن مشخص کنید.
  3. با تعیین مسیر، برنامه به طور خودکار شروع به جستجو می کند. ضمن این که از کادر سرچ بالای صفحه و قابلیت فیلتر کردن فرمت، می توانید جستجوی دقیق تری بین فایل های حذف شده انجام دهید.
این مطلب را هم ببینید
نمایشگر LG 32UN650-W رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *