ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش فعال کردن تم مشکی جستجوی گوگل در کامپیوتر

فعال کردن تم مشکی جستجوی گوگل

کاربران زیادی هستند که علاقه شدیدی به تم تاریک یا سیاه دارند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، با ما در این بخش همراه باشید تا نحوه فعال کردن تم مشکی جستجوی گوگل را یاد بگیرید.

فعال کردن تم مشکی جستجوی گوگل

تم مشکی جستجوی گوگل اکنون برای برخی از کاربران فعال است. از این تم می‌توانید در گوگل کروم، Microsoft Edge و Mozilla Firefox استفاده کنید. گاهی با وجود در دسترس بودن این قابلیت، فعال شدن آن چند روزی زمان خواهد برد. اگر دارک مد گوگل برای شما فعال شده باشد، اعلانی مبنی بر Dark theme is now available را در صفحه Google Search مشاهده خواهید کرد. با زدن روی Turn on این قابلیت فعال خواهد شد. (برای فعال و غیرفعال کردن این گزینه از آیکن بالا سمت راست که به شکل خورشید و ماه است نیز از این پس میتوانید استفاده کنید)

این مطلب را هم ببینید
نحوه تبدیل ورد به پاورپوینت به 3 روش زیر

با فعال کردن آن آیکون شکل ماه در سمت راست صفحه نمایان می‌شود. با فعال شدن حالت دارک گوگل قسمت جدیدی به تنظیمات جستجوی گوگل اضافه خواهد شد. از این پس می‌توانید برای فعال کردن گوگل مشکی به Settings جستجوی گوگل بروید. سپس وارد Search Settings شوید. حال روی Appearances بزنید. از اینجا می‌توانید برای فعال کردن تم دارک گوگل روی Dark theme بزنید. برای بازگشت به حالت روشن باید روی Light theme بزنید. در نهایت روی Save بزنید. حالت سوم Device default است که با فعال کردن آن، گوگل مطابق با تم دستگاه عمل می‌کند. یعنی اگر آن را روی حالت دارک گذاشته باشید، گوگل نیز به حالت تیره درمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *