ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش نحوه آپدیت کردن آنتی ویروس Kaspersky

آپدیت کردن آنتی ویروس Kaspersky

شرکت معظم کسپرسکی پیشگام در توسعه سیستم های حفاظتی برای مبارزه با ویروس ها، Spyware ها، adware ها، spam ها، Trojan ها و حملات hacker ها است. آنتی ویروس ارائه شده توسط این شرکت بسیار مورد توجه کاربران رایانه قرار دارد. از این رو در این بخش می خواهیم روش های آپدیت کردن آنتی ویروس Kaspersky را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های آپدیت کردن آنتی ویروس Kaspersky

آپدیت آفلاین

برای دانلود فایل آپدیت شما به یک کامپیوتر متصل به اینترنت نیاز دارید تا فایل های آپدیت را دانلود کنید. پس از دانلود فایل های آپدیت شما می توانید آن را روی کامپیوتر های دیگر نصب و استفاده کنید. برای دانلود فایل آپدیت از طریق نرم افزار مراحل زیر را انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فعالسازی Dark Mode در ورد

ابتدا نرم افزار Kaspersky را اجرا کنید و سپس به قسمت Settings بروید. در پنجره تنظیمات به پایین اسکرول کنید و در قسمت Additional تیک گزینه Copy Updates To Folder را بزنید. همچنین در قسمت زیر تیک، یک کادر مشاهده خواهید کرد که با زدن گزینه Browse می توانید محل ذخیره اطلاعات آپدیت را مشخص کنید. پس از چند لحظه تمام فایل های آپدیت در پوشه مشخص شده کپی می شود و شما می توانید از طریق روش زیر آن را وارد کامپیوتر خود کنید.

آنلاین

شما برای بروزرسانی بانک اطلاعاتی نرم افزار به صورت آنلاین می توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

در گوشه پایین سمت راست Desktop (فلش باز کننده Taskbar)، روی نماد نرم افزار کلیک راست کنید و از فهرست باز شده گزینه Update را انتخاب نمایید. اگر آیکون نرم افزار مخفی است آن را از طریق تنظیمات نمایان کنید.

این مطلب را هم ببینید
فعال کردن غلط گیر فارسی در ورد

در پنجره اصلی نرم افزار، بر روی Database Update > Run Update کلیک کنید.

روش پیدا کردن نسخه فعلی نرم افزار کسپراسکای

  • برای مشاهده نسخه فعلی نرم افزار، نشانگر ماوس را روی نماد آنتی ویروس کسپراسکای در قسمت اعلان های دسکتاپ نگه دارید. اگر نماد برنامه از قسمت اعلان ها پنهان است، Show Hidden را بزنید.
  • در پنجره بازشده، تاریخ انتشار بانک اطلاعاتی نرم افزار را می توانید مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *