بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ایرانی اندروید

بهترین بازی های ایرانی اندروید

با گسترش صنعت گیمینگ و افزایش محبوبیت بازی های موبایلی در میان کاربران ، ایرانی ها نیز درصدد آن برآمدند که بازی های حرفه ای عرضه کنند. تقریبا می توان گفت که تا حد زیادی موفق بوده اند و از استقبال خوبی از سمت مخاطبان روبرو شده اند. در صورتی که می خواهید بهترین بازی های ایرانی اندروید را بشناسید در این بخش با ما همراه باشید.

بهترین بازی های ایرانی اندروید را بشناسید

دریفت

دریفت ترکیبی موفق از بازی های سبک درگ ریسینگ، بازی ترافیک ریسر (Traffic Racer) و موتوری ۱ است. این بازی به گفته خود سازنده، از سری بسیار موفق Asphalt الهام گرفته که البته همین الهام گرفتن، ریسکی بزرگ بود. تمام مسابقاتی که در دریفت برگذار میشود در محیطی شهری است و شما در آن تنها یک هدف دارید و آن چیزی نیست جز «اول شدن». یکی از نقاط قوت این بازی، آنلاین بودن آن است به طوری که شما در هر لحظه می توانید با بازیکنان دیگر در سراسر ایران به رقابت بپردازید.

ارباب جنگ

در شروع بازی ایرانی اندروید جنگی ارباب جنگ شما فرماندهی یک اردوگاه متروکه را به دست میگیرید. وظیفه شما این است که با جمع کردن منابع به ساخت و پیشرفت اردوگاه بپردازید، تانک های خود را پیشرفته تر کنید تا بتوانید با دیگر افراد بصورت آنلاین مبارزه کنید و باعث افتخار اردوگاهتان شوید. این بازی توانسته موفق به کسب سه مقام بهترین بازی ژانر اکشن، بهترین دستاورد فنی و نامزد بهترین بازی سال از هشتمین جشنواره بازی های ویدئویی ایران شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین فرمان های بازی 2020

بازی اسپلش تون

این بازی ایده جدیدی با خود نیاورده زیرا می تاون گفت که برگرفته از بازی aa و تمام بازی هایی که در این سبک موجود هستند است. ولی اسپلش تون نقطه متمایز کننده‌ای نسبت به دیگر بازی های سبک خودش دارد و آن این است به جای اینکه بازی ظاهری شلخته به خودش بگیرد، توانسته تجربه‌ای مدرن‌تر از جنس گیم‌پلی محبوب aa را ارائه بدهد. به گفته سازنده اسپلش تون، بازی المان‌ های بسیار ساده‌ای دارد.

سلطان قلب ها

بازی فارسی اندروید سلطان قلب ها یک بازی در سبک تشخیص کلمات است و با کمک حدس صحیح کلمه، در مرحله ها پیش روی میکنید. روال بازی به این صورت است که گردونه‌ای نمایش داده شده و شما با وصل کردن کلمات به یکدیگر، کلمه اصلی را حدس می‌ زنید. اما این بازی یک تفاوت بسیار مهم با بازی‌ های مشابه خود در این سبک دارد و آن دارا بودن خط داستانی جذاب است که توانسته بسیار بر میزان موفقیت سلطان قلب ها تاثیر گذار باشد. سازنده داستان بازی را اینطور روایت میکند که مراد و زری خانوم دو دلداده هستند که بعد از مدت ها دوری به همدیگر رسیده اند و حالا باید با چالش های پیش رویشان مقابله کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های دومینو آنلاین

وانتی

به قول سازنده، بازی وانتی یک بازی موبایلی فانتزی و سرگرم کننده میباشد که عطر و بویی از نوستالژی و هیجان را با هم ترکیب کرده است. از ویژگی های مثبت وانتی می توان به دارا بودن بیش از ۱۲ ماشین وانت فانتری و جذاب، ۳۰ مرحله متنوع داستانی در ۳ فصل متفاوت در کنار مراحل بی پایان به همراه بسیاری از هیجانات و ماموریت های مختلف اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *