ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین سایت های تبدیل عکس به استیکر بصورت رایگان

سایت های تبدیل عکس به استیکر

استیکرها در شبکه های اجتماعی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. استیکر ها می توانند شامل تصاویر اشخاص معروف و سلبریتی ها و شخصیت های کارتونی و غیره باشند. همچنین می توانید استیکرهای اختصاصی خود را با استفاده از تصاویر مورد علاقه تان درست کنید. برای این کار در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین سایت های تبدیل عکس به استیکر را بشناسید.

بهترین سایت های تبدیل عکس به استیکر را بشناسید

Sticker You

این سرویس از جمله سایت هایی است که شما تقریبا برای هر چیزی این امکان را دارید که استیکر یا برچسب دلخواه خود را بسازید. استیکر های ساخته شده را میتوان بر روی فنجان، بر روی بدن یا لباس، دیوار یا حتی کاغذ استفاده کرد. متاسفانه استفاده از این سایت هم رایگان نبوده و شما برای دریافت استیکر ها باید مبلغی را پرداخت کنید. هنگام طراحی استیکر نیز قابلیت های متنوعی مانند اضافه کردن عکس و متن همراه با امکان Drag & Drop موس در اختیار شما قرار دارد. جهت تبدیل عکس به استیکر با این سایت، به صفحه اصلی Sticker You رفته و بر روی گزینه Create Now کلیک کنید. سپس از میان طرح ها و اشکال مختلف، شکل مد نظر خود را انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش بازیابی ایمیل حذف شده در جیمیل

Picture To People

استفاده از امکانات این سایت کاملا رایگان بوده و میتوانید به طور آنی استیکر های خود را پس از طراحی دانلود کنید. همچنین طرح ها و دسته بندی های مختلفی مانند لوگو متن ها، متون سه بعدی و تصاویر با افکت های مختلف برای استفاده وجود دارد. ولی متاسفانه Picture To People از طراجی چندان جالب و بروزی برخوردار نیست و به احتمال زیاد در نگاه اول از استفاده از این سایت دست خواهید کشید.

Make Stickers

در این سایت امکانات مختلفی وجود دارد. بعد از ساخت و طراحی استیکر های مورد نظر باید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. متاسفانه این سایت رایگان نمیباشد و شما برای استفاده از استیکر هایی که طراحی میکنید حداقل باید مبلغ ۶ دلار با هزینه کنید. برای استفاده از Make Stickers صفحه اصلی آن را باز کنید و سپس بر روی دکمه سبز رنک با متن Make A Sticker کلیک کنید.

این مطلب را هم ببینید
چند ترفند کاربردی ویندوز 10 که باید یاد بگیرید

1 دیدگاه در “معرفی بهترین سایت های تبدیل عکس به استیکر بصورت رایگان

  1. Abed گفت:

    سلام میخواستم برام با اسم عابد استیکر بسازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *