آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

آموزش نرم افزار DJI Mimo

آموزش نرم افزار DJI Mimo
کمپانی  DJI برای استفاده از برخی محصولاتش مانند OM3 و یا OM4  برنامه Mimo DJI را ارائه کرده است. با استفاده از این برنامه قابلیت‌های پیشرفته‌ای را به گیمبال شما اضافه می‌شود. در این مقاله به معرفی کامل اپلیکیشن DJI Mimo و قابلیت‌های آن پرداخته‌ می‌شود‌. این برنامه در دو نسخه اندروید و ios در گوگل پلی و اپ استور موجود است. به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. این برنامه اندورید 7 به بالا و ios 11.0 به بالا را پشتیبانی می‌کند.
DJI Mimo به عنوان یک برنامه اختصاصی که برای Gimbals دستی DJI طراحی شده است ، نمای زنده ویدئویی HD را ارائه می دهد ، حالتهای هوشمندی که به سختی در سایر تثبیت کننده های دستی یافت می شود ، به شما این امکان را می دهد که در نوک انگشتان خود عکس بگیرید ، ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید.

اتصال بلوتوث

برای اینکه گیمبال خود را به گوشی هوشمند خود وصل کنید باید از بلوتوث گوشی استفاده کنید. ابتدا گوشی خود را به گیمبال سوار کنید. گیمبال خود را روشن کنید و بررسی کنید که بلوتوث گوشی گیمبال را پیدا کرده است. اگر گیمبال به گوشی متصل شود وقتی وارد برنامه mimo می‌شوید رابط دوربین برنامه به صورت اتوماتیک تغییر می‌کند‌. برای برگشتن به صفحه اصلی فقط کافی‌ست آیکون خانه که در گوشه قرار دارد را ضربه بزنید. در صفحه اصلی زمانی که روی نماد دوربین ضربه بزنید صفحه برای عکس‌برداری آماده می‌شود‌.
برنامه DJI Mimo یک برنامه جامع است که ابزارهای ویرایش بصری و قدرتمند را برای کاربران ارائه داده است تا به کمک ابزارهایی مانند نمای زنده HD در حین ضبط و حالت‌های هوشمند، فیلم‌ها و عکس‌های جذابی را ثبت کنند. DJI Mimo یک راه حل همه کاره است که به شما امکان می دهد بهترین لحظات خود را مستقیماً با یک ضربه انگشت عمل ضبط ، ویرایش و اشتراک‌گذاری را انجام دهید.
در فیلم زیر برنامه Mimo  را برای دوربین اسمو پاکت 2 مشاهده کنید.

کنترل دقیق

برنامه DJI Mimo حرکات گیمبال و پارامترهای دوربین را در حالی که دارید از نمای زنده HD لذت می‌برید، کنترل می‌کند این برنامه همچنین شامل هشدارهای بیش از حد نوردهی و هیستوگرام است که به شما در تضمین کیفیت تصویر در عین ایجاد لحظات باورنکردنی کمک می کند.

حالت های هوشمند

مهم نیست که عکس شما چقدر پیچیده یا پویا است ، DJI Mimo از حالت های هوشمند و الگوریتم های جدید برای ثبت صحنه استفاده می کند.
حالت ActiveTrack به طور خودکار سوژه‌های مورد نظر شما را تشخیص داده و دنبال می کند و حالت FaceTrack به طور خودکار با حالت سلفی شروع می‌شود و شما را در تمام مدت در مرکز فریم نگه می‌دارد. برای هر مقصدی ، چندین حالت پانوراما به شما امکان می دهد مناظر نفس گیر را ثبت کنید در حالی که Timelapse و Motionlapse گزینه های خلاقانه شما را گسترش می دهند تا یک فیلم سفر فراموش نشدنی تهیه کنید.

تجربه سینمایی

برای همه کاربران ، حالت استوری یک روش جدید ضبط ویدئو است که به شما امکان می دهد با یک ضربه یک فیلم کوتاه سینمایی بسازید. به کمک ترکیبی از الگوهای از پیش تعیین شده عکاسی و حرکات دوربین ، حالت استوری به شما کمک می کند تا هر زمان که می خواهید فیلم با کیفیت حرفه ای ایجاد کنید. فیلترها و موسیقی متن های منحصر به فرد طراحی شده جلوه ای منحصر به فرد به فیلم شما می بخشد. با حداکثر زمان اجرا زیر یک دقیقه ، فیلم های حالت استوری برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی مناسب هستند.

مدیریت رسانه ساده شده

پس از اتصال به برنامه DJI Mimo ، می توانید فیلم ضبط شده با گیمبال DJI خود را مستقیماً در DJI Mimo بارگیری کنید. شما می توانید محتوای خود را مستقیماً در DJI Mimo ویرایش و مدیریت کنید و نیازی به برداشتن از کارت SD و خارج کردن آن نیست‌.

ویرایشگر بصری

آموزش نرم افزار DJI Mimo
مجموعه ویرایش DJI Mimo برای کاربران مبتدی و همچنین کاربران با تجربه و حرفه‌ای طراحی شده است. حالت ویدئوی خود را می‌توانید با الگوها ، فیلترها ، موسیقی و غیره تنظیم کنید. برای جزئیات دقیق تر ، همچنین می توانید سرعت و جهت پخش ، روشنایی ، کنتراست و وضوح را تنظیم کنید تا کار نهایی شما واقعاً بی نظیر شود. از طرف دیگر ، از قالب های ویدیویی My Story که توسط ویراستاران حرفه ای طراحی شده اند استفاده کنید تا فیلم شما سینمایی شود.
این مطلب را هم ببینید
معرفی اپلیکیشن myheritage

1 دیدگاه در “آموزش نرم افزار DJI Mimo

  1. علی گفت:

    سلام دورد وقتون بخیر
    ممنون از توضیحاتتون
    یک سوال داخل این نرم افزار که میشیم روی دوربین حالت عکس صفحه تاریک هست مشکل این مورد از چی میتونه باشه؟ ولی روی همون حالت عکس دوربین 6 دهم اوکی هستش و همچنین حالت ویدئو
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *