اخبار تکنولوژی

آنرمجیک ایرباد با قابلیت های جدید معرفی شد

آنرمجیک ایرباد

اگر به دنیای ایربادها سر بزنید ، با مدل های مختلفی از برندهای گوناگون سراسر جهان مواجه خواهید شد. آنر نیز یکی از این برندهاست که توانسته است قدم خوبی در این زمینه بردارد. روز گذشته این کمپانی آنرمجیک ایرباد با قابلیت های جدید را معرفی کرد.

آنرمجیک ایرباد

مجیک ایرباد برخلاف بسیاری از محصولات آنر که شباهت انکارناپذیری با هواوی دارند، وجه مشترکی با فری‌باد این شرکت ندارد. آنر مجیک از کنترل های لمسی برخوردار است و با دو ضربه روی آن می توان به تماس پاسخ داد یا دستیار صوتی هوشمند را فعال کرد. روی هر کدام از گوشی ها نیز سه میکروفون سیلیکونی MEMS قرار گرفته که به کاهش نویز محیطی می کنند. این ایرباد دارای درایو ۱۰ میلی متری است و از طریق بلوتوث ۵ به گوشی متصل می شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اپلیکیشن april

آنرمجیک ایرباد

هر یک از ایرباد‌ها تنها ۵.۴ گرم وزن دارند و که بخش زیادی از آن را باتری ۳۷ میلی‌آمپرساعتی تشکیل داده است که با یکبار شارژ امکان پخش مداوم ۳.۵ ساعت موزیک یا ۳ ساعت مکالمه را به شما می دهد. وزن کلی به‌همراه کیس دستگاه نیز به ۵۱ گرم می‌رسد که باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی موجود در کیس کمک زیادی به افزایش عمر باتری ایربادها می‌کند. در صورتی که گوشی شما از رابط کاربری EMUI 10.0 برخوردار باشد به محض باز شدن درب کیس به صورت خودکار ایرفون را شناسایی کرده و بدون نیاز به انجام کار خاصی با آن همگام سازی می شود.

سنسور مادون قرمز آنر مجیک به آنها اجازه می دهد قرار گرفتن در گوش را شناسایی کرده و به صورت خودکار فعال شوند. در صورت استفاده از گوشی های هواوی و آنر با رابط کاربری EMUI10.0 حتی توقف و پلی موزیک هم با استفاده از این ویژگی صورت می گیرد. آنر ایرباد جدید خود را باقیمت ۱۲۹ دلار و از ماه آوریل (اردیبهشت ۱۳۹۹) و در رنگ‌های سفید و آبی به بازار عرضه خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات کامل شیائومی 12 لایت لو رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *