اخبار تکنولوژی

آنر از هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو با قابلیت اندازه گیری دمای بدن رونمایی کرد.

هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو

امروز قصد داریم شما را با هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو آشنا کنیم. هدفون‌های بلوتوث ما به گونه‌ای ساخته شده‌اند که دوام داشته باشند و برای استفاده در تمام روز طراحی شده‌اند و برای کاربران مکرر چه در داخل و چه در خارج از محیط کار ایده‌آل هستند. از بین سبک های مختلف انتخاب کنید. اگر می خواهید بیشتر با هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این هدفون ها چگونه هستند؟

هدفون های بی سیم هدفون هایی هستند که بدون استفاده از سیم یا کابل به دستگاهی مانند تلفن هوشمند، بلندگوی استریو، تلویزیون، کنسول بازی، رایانه یا سایر وسایل الکترونیکی متصل می شوند. هدفون های بی سیم بسته به دستگاه، سیگنال های صوتی را از طریق سیگنال های رادیویی یا IR (مادون قرمز) منتقل می کنند.

هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو

از مراکز تماس گرفته تا مراکز تناسب اندام، هدفون های بی سیم هر روز توسط میلیون ها نفر برای کار و بازی استفاده می شود. به عنوان مثال، هدفون های بی سیم در بین گیمرها محبوب هستند، زیرا شما را آزاد می کند تا بدون نگرانی در مورد سیم، حرکت کنید. افرادی که در سالن بدنسازی یا جلوی تلویزیون خود در اتاق نشیمن تمرین می کنند، عاشق آزادی هدفون های بی سیم هستند. آنها همچنین برای افرادی که می خواهند تلویزیون آخر شب را بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران تماشا کنند عالی هستند. هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو قابلیت های جدیدی دارند.

هدفون‌های بی‌سیم با اتصال یا جفت شدن با دستگاهی که می‌خواهید از طریق سیگنال رادیویی یا مادون قرمز استفاده کنید، کار می‌کنند. بسیاری از دستگاه‌ها از فناوری بلوتوث استفاده می‌کنند تا اتصال را برای کاربر آسان‌تر کنند. دستگاه‌های دارای فناوری بلوتوث می‌توانند در فواصل بسیار کوتاه با استفاده از انتقال رادیویی به یکدیگر متصل شده و تبادل اطلاعات کنند. هدفون های دارای بلوتوث همچنین به شما امکان می دهند به طور همزمان به چندین دستگاه متصل شوید.

مزایای هدفون های بی سیم چیست؟

محصولی با فناوری بلوتوث دارای یک تراشه کامپیوتری کوچک در داخل است که حاوی رادیو بلوتوث و نرم افزاری است که اتصال بین دستگاه ها را ممکن می کند. بنابراین هنگامی که محصولات دارای بلوتوث، مانند تلفن همراه و هدفون، در مجاورت یکدیگر قرار می گیرند، به هم متصل می شوند یا جفت می شوند. این به شما امکان می دهد بدون سیم با تلفن صحبت کنید یا به موسیقی گوش دهید. هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو بسیار منحصر به فرد هستند.

این مطلب را هم ببینید
نگاهی به تبلت MatePad 10.4 هواوی

اتصال هدفون بی سیم بسته به دستگاهی که از آن استفاده می کنید متفاوت است، اما زمانی که بدانید چگونه این کار آسان است. در اینجا لیستی از محبوب ترین دستگاه هایی که مردم با هدفون های بی سیم استفاده می کنند و نحوه اتصال آنها آورده شده است.

ابتدا مطمئن شوید که پایه شما به برق وصل است و باتری هدفون کاملاً شارژ شده است. اطمینان حاصل کنید که هدفون و تلویزیون در مجاورت یکدیگر قرار دارند. هدست را روشن کنید. به تنظیمات تلویزیون خود بروید و بلوتوث را روشن کنید. هدفون های زیر دستگاه های بلوتوث را در تلویزیون خود پیدا کنید و باید بتوانید صدای تلویزیون را بشنوید.

این هدفون ها چگونه کار می کنند؟

همه ما معمولا آن را با هدست های بی سیم و بلوتوث اشتباه می گیریم. اما بسیار مهم است که بین آنها تفاوت قائل شویم. هدفون برای هر کاربری ضروری است و به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت اصلی بین هدفون های بی سیم و بلوتوث این است که همه دستگاه های بی سیم، دستگاه بلوتوثی نیستند در حالی که همه دستگاه های بلوتوثی را می توان بی سیم نامید.

هدفون های بی سیم از طریق یک سیگنال رادیویی یا مادون قرمز با یک دستگاه جفت یا متصل می شوند. آنها بسته به موانع محیطی محدوده طولانی را پوشش می دهند. از طرفی هدفون های بلوتوث آنهایی هستند که یک دستگاه را با کمک بلوتوث به دستگاه دیگر متصل می کنند. بسته به محیط اطراف شعاع کوچکی را پوشش می دهد. هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو به طور خاص کار می کنند.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات کلیدی گوشی ردمی نوت 11 برای بازار جهانی فاش شد

هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو

هدفون های بی سیم امواج یا سیگنال های صوتی را با کمک امواج مادون قرمز یا فرکانس رادیویی منتقل می کنند. امواج مادون قرمز دقیقاً مانند کنترل از راه دور تلویزیون شما کار می کنند، یعنی سیگنال ها را از واحد پایه به هدفون منتقل می کنند. برد عملکرد محدود است، یعنی حرکت محدود باید در فاصله 7 متری یا کمتر بین فرستنده و هدست وجود داشته باشد.

امواج رادیویی در هدفون ها چگونه کار می کنند؟

امواج رادیویی که قدرتمندتر هستند و در محدوده وسیع تری کار می کنند و راه رفتن در خانه را برای شما بی دردسر می کنند. برد بسیار بهتر است، یعنی تا 300 فوت اگر محیط بدون مشکل باشد. هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو دارای امواج رادیویی هستند.

آنها بدون کابل یا سیم کار می کنند و معمولا امواج صوتی را از پایه ای دریافت می کنند که به دستگاهی مانند بلندگو، گوشی هوشمند، کنسول بازی یا رایانه متصل است. آنها معمولاً روی مجموعه ای از باتری های استاندارد کار می کنند. در صورت توقف کار می توان آنها را شارژ کرد یا به راحتی تعویض کرد.

آنها معمولاً اندازه کوچکتری دارند و می توان آنها را نزدیک گوش خود پوشید. از این رو در گوش دادن به صداهای مختلف فیلم، موسیقی، ویدیو و غیره به ما کمک می کند. آنها همچنین به عنوان هدفون بی سیم شناخته می شوند زیرا معمولاً بدون سیم یا سیم کار می کنند و از امواج فرکانس رادیویی برای انتقال صداها استفاده می کنند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با هدفون های بی سیم ایربادز 3 پرو آشنا کنیم. بسیاری از فناوری‌های بی‌سیم در اطراف ما وجود دارند که نیازی به بلوتوث ندارند، مانند هدفون‌های بلوتوثی و غیره. یکی از شگفت‌انگیزترین فناوری‌های بی‌سیم بلوتوث است که اگرچه در برد کوتاه یا محدود کار می‌کند، اما می‌تواند با استفاده از امواج رادیویی بدون استفاده از سیم یا کابل به چندین دستگاه متصل شود. ممنون از توجه شما دوستان عزیز به این متن امیدواریم که مطالب مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *