تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

احتمال ورود هواوی به بازار کامپیوترهای دسکتاپ

کامپیوترهای دسکتاپ

کمپانی مشهور هواوی بدون شک یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حوزه تکنولوژی است. این طور که بنظر می رسد این کمپانی چینی در صدد انجام تحقیقات گسترده برای ساخت و تولید کامپیوترهای دسکتاپ است. این شرکت پیشتر طیف وسیعی از محصولات الکترونیک مصرفی را در سبد کالاهای تولیدی اش داشته که از تلفن های هوشمند گرفته تا لپ تاپ ها را شامل می شد و حالا ظاهرا قصد دارد وارد حوزه دیگری شود.

ساخت کامپیوترهای دسکتاپ توسط هواوی

لپ تاپ های سری میت بوک هواوی از جمله محبوب ترین محصولات این برند در میان کاربران بودند.  لازم به یادآوری است که هواوی پیشتر نیز اقدام به تولید کامپیوترهای دسکتاپ کرده بود اما این محصولات را صرفا در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار می داد و حالا ظاهرا قرار است کامپیوترهای دسکتاپ هواوی برای نخستین بار در اختیار عموم مصرف کنندگان قرار بگیرند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعال کردن Xbox Game Bar در ویندوز 10

هواوی درخصوص ساخت کامپیوترهای دسکتاپ تحقیقات مختلفی را انجام داده و در حال ادامه این تحقیقات است. همچنین برای دریافت نظرات و اطلاع از امکانات درخواستی کاربران نیز نظرسنجی های لازم را از تعدادی از آنها به عمل آورده است. بنابراین می توان اینطور نتیجه گرفت که هواوی فرایند ساخت نمونه های اولیه از این پی سی ها را آغاز کرده است.

پستی که در این باره روی وبسایت ویبو قرار گرفته است حاوی مشخصات فنی کامپیوترهای دسکتاپ هم بوده است. براساس این اطلاعات می توان گفت که پی سی مورد بحث از چیپست Kunpeng 920S (پردازنده بومی هواوی) بهره می برد و از رم تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. همچنین اطلاعات منتشر شده نشان دهنده آن است که این سیستم مجهز به کارت گرافیک بوده و می توان گفت احتمالا با یک سیستم گیمینگ طرف هستیم یا نسخه ای از آن چنین مشخصه ای دارد.

این مطلب را هم ببینید
چگونه تنها بخشی از ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنیم؟

هواوی در نظر دارد با افزایش ظرفیت های تولید خود این گروه از کاربران را نیز با خود همراه نماید. البته اشاره کنیم که هواوی هنوز این خبر را تایید نکرده است و نمی توان با اطمینان در مورد صحت آن نظر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *