مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

اسپیکر SRS-LSR200 سونی معرفی شد

اسپیکر SRS-LSR200 سونی

سونی، نام برندی آشنا در حوزه تکنولوژی و دستگاههای دیجیتال برای همگان است. دفتر مرکزی سونی در شهر میناتو، توکیو قرار دارد. شرکت سونی دارای تعداد زیادی شرکت تابعه، زیرمجموعه و فرعی است. این برند خوشنام تاکنون موفق به عرضه محصولات باکیفیت بسیاری شده است. اسپیکر SRS-LSR200 سونی محصول جدیدی از این کمپانی می باشد که به تازگی معرفی شده و از امکانات و ویژگی های عجیبی برخوردار است.

اسپیکر SRS-LSR200 سونی

این اسپیکر ترکیبی از اسپیکر وایرلس و ریموت کنترل تلویزیون است. SRS-LSR200 با عمر باتری 13 ساعته به تازگی معرفی شده که در مواقع لازم به یک ریموت کنترل تبدیل می‌شود. از طریق همین دیوایس٬ زمانی که در آشپزخانه مشغول آشپزی هستید ٬ نیازی نیست صدای تلویزیون را بی‌نهایت زیاد کنید تا صدای آن به گوش شما هم برسد. کافیست این اسپیکر را روشن کنید تا بتوانید محتوای تلویزیون را از طریق آن بشنوید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر را بشناسید

دکمه چرخشی بزرگی برای تنظیم صدا تعبیه شده و به کمک بقیه دکمه ها می توان کارهایی نظیر تعویض کانال و وارد کردن اعداد را انجام داد. اسپیکر این محصول کمی زاویه دار طراحی شده تا حین قرارگیری روی میز صدا را به طرف کاربر هدایت کند. این محصول به کمک باند 2.4 گیگاهرتزی قابلیت اتصال داشته و صداها علاوه بر پخش شدن از اسپیکر درونی، از اسپیکرهای داخلی تلویزیون نیز پخش می شوند؛ بنابراین اعضای خانواده می توانند از اتاق پذیرایی و اتاق برنامه تلویزیون را دنبال کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که این محصول را می توانید در کنار سینک ظرفشویی نیز مورد استفاده قرار داده و نگران خیس شدنش نباشید. شارژ کامل باتری آن حدوداً 3 ساعت طول می کشد. اسپیکر SRS-LSR200 از هم اکنون با قیمت 180 دلار در ژاپن قابل سفارش است. سونی فعلاً برنامه ای برای عرضه این محصول در بازارهای بین المللی ندارد. این وسیله برای افراد سالخورده بسیار کاربردی خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر مک آدرس در ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *