بازی و سرگرمی, معرفی بازی

اطلاعاتی درباره ی بازی Last of us:part 2

در مورد بازی Last of us : part 2

اطلاعاتی درباره ی بازی  last of us : part 2 که باید بدانید : در سال 2016 بود که کمپانی ناتی داگز خبر از نسخه دوم بازی  لست اف آز  داد و همگان را به وجد آورد . نسخه اول این بازی را میتوان یکی از بهترین بازی های پلی استیشن دانست  . همانطور که احتمالا میدانید این بازی یک بازی انحصاری برای پلی استیشن است . این بازی که در سبک اکشن ، ماجراجویی و ترسناک بوده است در این سری هم همین رویه را پیش گرفته است .

کنسول ابتدایی پلی استیشن 4 ، کنسول هدف بازی :

یکی از نگرانی های گیمر ها درباره ی این بازی این است که به خاطر گرافیک بالا و حجم سنگین این بازی ، کسانی که نسخه ی ابتدایی پلی استیشن 4 را دارند برای اجرای بازی دچار مشکل شوند که این خبر توسط کمپانی ناتی داگز تکذیب شد و انها اعلام کردند که پلتفرم هدف بازی  نسخه ابتدایی پلی استیشن 4  است و کسانی که با این مدل کنسول به بازی خواهند پرداخت به هیچ وجه دچار مشکل در زمان اجرای بازی نخواهند شد .

عدم وجود بخش آنلاین :

یکی دیگه از اخباری که در باره ی این بازی منتشر شده است عدم وجود بخش آنلاین در بازی بوده که به دلیل فعالیت های اخیر  کمپانی ناتی داگز در خصوص بخش انلاین خبری غیر منتظره بود که رهبر تیم طراحی بازی یعنی امیلیا شاتز این گونه توضیح داده است : ما روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی باکیفیت متمرکز هستیم و درنتیجه‌،  این بازی را تنها در قالب یک اثر تک‌‌نفره خواهیم ساخت و بله، این بازی تنها یک اثر تک‌نفره است و حالت چندنفره نخواهدداشت .

اطلاعاتی درباره ی درجه سختی بازی Last of us : part 2 :

یکی دیگر از مباحث مورد بحث این بازی درجه سختی آن است که اگر شما نسخه اول این بازی را به یاد داشته باشید میدانید که در نسخه ی قبلی این بازی شما چه در مواجه با دشمنان انسانی و چه دشمنان زامبی مانند که به کلیکر ها معروف اند لحظات پر فراز و نشیبی را تجربه میکردید که معمولا باعث افزایش استرس و هیجان شخص بازیگر میشد .

این مطلب را هم ببینید
بازی های انحصاری پلی استیشن ۵ که همزمان با آن عرضه می شوند

حال کارگردان این نسخه بازی یعنی نیل دراکمن اعلام کرده که این نسخه نیز دنباله رو نسخه قبل خواهد بود و بازیکنان چه در اسون ترین ترین و چه در درجه های سختی بعدی دچار چالش های خاصی خواهند شد وی هچنین گفته است که شاید خیلی از بازیکنان قصد داشته باشند که بازی را در درجه اسون گذاشته و در جریان بازی از داستان بازی لذت ببرند اما شما در این حالت نیز دچار ترس و استرس میشوید و هیجان بازی را از دست نخواهید داد .

شبیه سازی قلب انسان و سایر موجودات در بازی last of us : part 2 :

یکی دیگر از نکات جالب بازی وجود ضربان قلب برای تک تک موجودات و شخصیت های  داخل بازی از سگ ها گرفته تا کلیکر ها  است . یکی ازکارگردانان بازی چنین گفته است که : همه‌ی جنبه‌های بازی به گونه‌ای ارتقا پیدا کرده است. یکی از این جنبه‌ها اگر متوجه آن شده باشید این است که ضربان قلب الی بعد از اینکه می‌دود و در مکانی پناه می‌گیرد بالا می‌رود و نفس‌های او سنگین می‌شود . وی همچنین اعلام کرده است که حتی شما به هنگام نزدیک شدن به دشمنان در بازی تغییر ضربان قلب الی را احساس میکنید که نکته و ویژگی بسیار جالبی است .

تاریخ انتشار و نسخه های مختلف بازی  last of us : part 2 :

اطلاعاتی درباره ی بازی Last of us:part 2 این بازی در تاریخ 21 فوریه یعنی 2 اسفند ماه عرضه میشود .

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Penguin Isle

این بازی در  5 نسخه ی استاندارد ، دیلاکس ، اسپشیال ، کاکتور و الی  عرضه میشود .

نسخه دیلاکس این بازی شامل یک آواتار مخصوص با تتوی الی که تنها همراه نسخه‌های پیش‌فروش ارائه می‌شود بعلاوه ی 6 عدد آواتار دیگر،تم متحرک پلی‌استیشن 4،موسیقی‌های دیجیتالی ،آرت‌بوک دیجیتالی محصول شرکت دارک هورس . نسخه اسپشیال دارای  استیل‌بوک با طراحی زیبا و آرت‌بوک ۴۸ صفحه‌ای محصول دارک هورس به همراه تم متحرک و ۶ آواتار و سایر موارد مربوط‌به نسخه‌ی قبل است.

نسخه ی بعدی نسخه ی کالکتور است که علاوه بر دارا بودن قابلیت های نسخه های قبل دارای یک مجسمه‌ی زیبای ۱۲ اینچی از شخصیت الی ،دستبند مخصوص الی با ابعاد واقعی، 6 عدد پیکسل با طرح‌های مختلف ،پنج استیکر ، یک تصویر هنری درون قابی به‌همراه نامه‌ی قدردانی از هواداران همه‌ی ابن موارددرکنار محتویات فیزیکی و دیجیتالی قبلی مثل آرت‌بوک و کدها، درون جعبه‌ای سیاه‌رنگ و بزرگ به‌دست خریداران می‌رسد.

ودر اخر به نسخه ی الی میرسیم  که علاوه بر دارا بودن قابلیت های نسخه قبلی دارای یک عدد کوله‌پشتی الی با ابعاد واقعی ، یک پیکسل مخصوص با طراح برجسته ، صفحه‌ی موسیقی هفت اینچی شامل آهنگ‌های بازی که  تمام این‌ها درون جعبه‌ای زیبا قرار می‌گیرند که طرحی متفاوت نسبت به جعبه‌ی نسخه‌ی کالکتور دارد.

ودر اخر شمارا به تماشای تریلری از گیم پلی بازی دعوت میکنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *