آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

انواع سانترال پاناسونیک سری TDA-TDE

انواع سانترال پاناسونیک سری TDA-TDE

سانترال TDA که TDA نام تجاری این سانترال است می تواند برای گوشی های آنالوگ، هایبرید، بیسیم و  دیجیتال برند پاناسونیک کارایی خود را به نمایش بگذارد و همچنین شما می توانید با سانترال های مختلف دیگری به واسطه کارت سانترال PRI ارتباط برقرار کنید.

از جمله ویژگی‌های اصلی TDA میتوان به ظرفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه این سانترال اشاره کرد. این نوع سانترال تحت شبکه نیست و شما باید از کارت MPR استفاده کنید و آن را به سانترال TDE ارتقاء دهید. سانترال TDE ظرفیت بالاتری دارد و می‌توانید توان بیشتری را انتظار داشته باشید و یک امتیاز ویژه یعنی شبکه شدن باعث می شود تا شما نسبت به سری TDA بتوانید این تکنولوژی را یک تکنولوژی به روز برای بستر های متفاوت مانند پروتکل سیپ در نظر بگیرید. انواع سانترال پاناسونیک سری TDA-TDE را در این مقاله بهتر بشناسید.

سانترال TDA و انواع آن

همان گونه که گفته شد سانترال TDA جزء سانترال های مقرون به صرفه ای است که به خاطر دوام و استقامت بالای خود مورد استفاده قرار می گیرد و البته شما زمانی می توانید از این سانترال استفاده کنید که قصد استفاده از سرویس شبکه را ندارید. شما برای خطوط آنالوگ و دیجیتال اکو را حذف می کنید و سپس کیفیت بالایی را می توانید در نظر بگیرد که از جمله انواع سانترال پاناسونیک سری TDA-TDE با یک طبقه بندی خاص می‌توان به موارد زیر برای TDA اشاره کرد:

این مطلب را هم ببینید
کارت لینک سانترال پاناسونیک KX-TDA6111

TDA 100 : برای برآورد خطوط شهری شما باید 96 خط و 192 خط را برای خطوط شهری و داخلی نظر بگیرید. این اعداد حداکثر ظرفیت خطوط شهری را در نظر گرفته است.

TDA 200 : برای برآورد خطوط شهری شما باید 128 خط و 256 خط را برای خطوط شهری و داخلی در نظر بگیرید.

TDA 600 : برای برآورد خطوط شهری شما باید 640 خط و 1280 خط را برای خطوط شهری و داخلی در نظر بگیرید.

انواع سانترال پاناسونیک سری TDA-TDE

سانترال TDE و انواع آن

سانترال TDE از پر ظرفیت ترین های پاناسونیک است که شما می توانید امکانات بالایی را در سانترال TDE انتظار داشته باشید بخاطر داشتن بدنه ای مستحکم استفاده از این سانترال بسیار مقرون به صرفه است به گونه ای که امروزه در صنعت کاربرد ویژه ای دارد و شما برای راه اندازی خطوط شهری مخابرات، بستر ویپ و خطوط ۵ رقمی مخابرات می توانید از سانترال استفاده کنید. امروزه در دفاتر شرکت های بزرگ از استفاده این سانترال غافل نمی شوند و انواع مختلف TDE نیز عملکردی شبیه انواع سانترال TDA را ارائه می دهد.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 و  KX-NT551

تفاوت انواع سانترال پاناسونیک سری TDA-TDE

امروزه استفاده از انواع سانترال پاناسونیک سری TDA -TDE یک امر ضروری و مهم شمرده می شود که ظرفیت هرکدام باعث کاربرد ویژه آن با امکانات و قابلیت های متفاوت است، اما شما قبل از خرید بهتر است در مورد قابلیت ها و امکانات هرکدام اطلاعات کلیدی و قابل قبولی داشته باشید که البته از جمله تفاوت های کلیدی این دو سری در آنالوگ و تحت شبکه بودن آن ها خلاصه می شود به گونه ای که سانترال های TDA به شکل آنالوگ مورد کاربرد قرار می گیرند و شما محدودیت هایی را باید برای استفاده از شبکه در نظر بگیرید.

شما می توانید برای ارتباط برقرار کردن با سانترال های TDAبه واسطه کابل usb از شبکه استفاده کنید که البته شما باید به دستگاه سانترال TDE وصل و کانفیگ خود را انجام دهید که در اینجا استفاده از نرم افزار یک نکته کلیدی محسوب می شود تا بتوانید بستر سازی خود زیر را انجام دهید و شاید یکی از دلایل برتری و استفاده بیشتر از سانترال TDE به خاطر قابلیت برنامه‌ریزی و کانفینگ آن باشد که نباید این مزیت را نادیده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *