مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

اولین مانیتور HDMI 2.1 ایسوس معرفی شد

اولین مانیتور HDMI 2.1 ایسوس

شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های کامپیوتر دنیا به شمار می‌رود. دنیای مانیتورهای گیمینگ به تازگی با تغییرات بسیاری روبرو شده است؛ «ایسوس» که بزرگ‌ترین تولید کننده مانیتورهای مخصوص بازی است، از جمله برندهایی است که همواره به دنبال بهبود عملکرد و فناوری محصولات این حوزه است. بر همین اساس اولین مانیتور HDMI 2.1 ایسوس معرفی شده است.

اولین مانیتور HDMI 2.1 ایسوس

مانیتور جدید ROG با کنسول‌های نسل بعدی سازگاری دارد، با استفاده از HDMI 2.1 پهنای باند کامل تا 48 گیگابایت بر ثانیه را برای پشتیبانی از تصاویری 4K UHD یا 3840×2160 در نرخ رفرش متغیر تا 120 هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد. Auto Low Latency باعث می‌شود که حالت پردازش صفحه توسط کنسول کنترل شود و صفحه نمایش را با تأخیر کم و کیفیت پردازش محتوا اولویت بندی نماید. آزمایشگاه‌های آلیون برای اطمینان از سازگاری کامل با دستگاه‌های HDMI 2.1، مانیتور را در معرض تست‌های دقیق با نرخ ثابت FRL از جمله FRL Pixel Decoding، FRL Electric و FRL Protector قرار دادند.

شرکت آلیون اولین شرکتی است که صدور گواهینامه مانیتور بازی HDMI 2.1 را ارائه می‌دهد. این شرکت به عنوان یک آزمایشگاه پیشرو در جهان، مأموریت دارد که محصولات یا خدمات را قبل از راه‌اندازی آزمایش نماید. ما از این که در پیشبرد محصول جدید ROG می‌توانیم کمک نماییم بسیار هیجان زده هستیم.

با ورود کنسول‌های بازی نسل بعدی در اواخر سال جاری، ROG سری مانیتورهای بازی HDMI 2.1 را برای فصل تعطیلات در اختیار قرار خواهد گذاشت. این مانیتور در مدل‌های 27، 32 و 43 اینچ در دسترس خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
باگ پرینتر USB ویندوز 10 برطرف شد

ROG به عنوان یکی از برندهای برتر مانیتور بازی در جهان، به صورت دائم مرزهای طراحی مانیتور گیمینگ را جابه‌جا می‌نماید تا پیشرفته‌ترین فناوری‌های صفحه نمایش را برای تصاویر گرافیکی خیره کننده فراهم کند. مانند اولین مانیتور HDMI 2.1 ایسوس. ROG اولین مانیتور در جهان بود که مانیتور بازی ROG Swift PG258Q با 240 هرتز، مانیتور بازی ROG Swift PG430UQ 4K 144Hz و مانیتور بازی ROG Swift 360 Hz را به گیمرها عرضه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *