تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ Yoga Slim 7i لنوو رونمایی شد

لپ تاپ Yoga Slim 7i لنوو

شرکت لنوو از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید لپ‌تاپ ، کامپیوتر ، موبایل و تجهیزات جانبی در جهان است که در کنار همه آن‌ها تولیدات ویژه‌ای مانند تولید ابر کامپیوترها و تجهیزات ویژه‌شان را نیز در کارنامه کاری خود دارد. لپ تاپ های این برند از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است. لپ تاپ Yoga Slim 7i لنوو محصول جدیدی از این کمپانی بوده به تازگی رونمایی شده است.

لپ تاپ Yoga Slim 7i لنوو

لپ تاپ جدید لنوو دارای یک نمایشگر 14 اینچی IPS با رزولوشن Full HD بوده که از استاندارد Dolby Vision و فناوری Lenovo Super Resolution پشتیبانی می‌کند. آنگونه که در تصاویر به نظر می‌رسد، حاشیه‌های اطراف این نمایشگر باریک هستند. پردازنده این لپ‌تاپ نسل ده Intel Core i7 بوده و در بالاترین نسخه با کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX350 با 2 گیگابایت رم GDDR5 و 512 گیگابایت SSD تا 16 گیگابایت حافظه LPDDR4X 3200 ارائه می‌شود. از دیگر امکانات این دستگاه می‎توان به WiFi 6، بلندگوهای دالبی اتمس و گرافیک‌های Intel Iris Plus اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
سری جدید لپ تاپ‌های گیمینگ G7 دل عرضه شد

این لپ تاپ فوق باریک از قابلیت تحت عنوان Glance بهره می‌برد که توسط Mirametrix توسعه یافته است. این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد که کاربر چه زمانی حواسش به صفحه نمایش هست، تا بتواند امنیت اطلاعات نمایش داده شده را برای کاربر حفظ کند. از دیگر قابلیت‌های امنیتی این نوت بوک سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با کلید پاور و قابلیت تشخیص چهره Windows Hello است.

به گفته مدیران لنوو Yoga Slim 7i ادامه دهنده راه موفقیت آمیز خلاقانه آنها در این زمینه است که با پشتیبانی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی همراه شده است. لپ تاپ Yoga Slim 7i لنوو   تنها یک در یک رنگ خاکستری (Slate Grey) راهی بازار خواهد شد. قیمت این دستگاه در بازار هند 79.999 روپیه (در حدود 1070 دلار) بوده و از طریق وبسایت لنوو، آمازون و فلیپکارت از 20 آگوست (30 مرداد) قابل خریداری است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تنظیم نور لپ تاپ در ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *