اخبار تکنولوژی

اوپو از ایرباد بیسیم Enco W31 و هدفون Enco M31 رونمایی کرد

ایرباد بیسیم Enco W31 و هدفون Enco M31

اوپو (Oppo) در سال 2004 میلادی در شهر صنعتی دونگوان چین تاسیس شد. این کمپانی در سال های ابتدایی بیشتر روی تولید تحهیزات صوتی و تصویری مانور می داد تا اینکه در سال 2014 میلادی به ساخت گوشی های هوشمند روی آورد . همچنین موفق به ساخت انواع تجهیزات جانبی شد. اگر نگاهی به محصولات این کمپانی و مخصوصا تلفن های همراه آن بیندازید، متوجه شیوه‌ی خاص طراحی آن خواهید شد. ایرباد بیسیم Enco W31 و هدفون Enco M31 محصولات جدید این برند می باشند که تازگی رونمایی شده اند.

ایرباد بیسیم Enco W31 و هدفون Enco M31

ایرباد Enco W31 از طراحی تو گوشی برخوردار بوده و میزان تأخیر آن ۹۴ میلی ثانیه اعلام شده است. گوشی‌های این ایرباد تا حدودی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم بوده (IP54) و از سرگوشی ‌های سیلیکونی و درایورهای ۱۳.۴ میلیمتری اولترا دینامیک برخوردارند. این ایرباد پخش صدای طبیعی (Natural) و تقویت بیس (Bass Boost) دارد و درون هر کدام از گوشی ‌ها دو میکروفن تعبیه شده که حین مکالمه نویزهای محیط را حذف می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
هوش مصنوعی و چالش های توسعه آن در ایران

این ایرباد را در دو رنگ سفید و مشکی از تاریخ ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت) با قیمت ۵۳ دلار می توانید خریداری کنید.

ایرباد بیسیم Enco W31 و هدفون Enco M31

هدفون Enco M31 طراحی پشت گردنی داشته و از بلوتوث 5.0 و کدک LDAC برای ارائه کیفیت صدای بهتر پشتیبانی می‌کند. این محصول از درایورهای دینامیک ۹.۲ میلیمتری با دیافراگم‌های کامپوزیت تیتانیوم PET و کانال‌های مستقل بیس برخوردار است.

هوش مصنوعی به کار رفته در این هدفون توانایی تشخیص نویزهای محیطی را حین مکالمه داشته و آن‌ها را کاهش می‌دهد. قسمت گردنی آن از فلز حافظه دار با پوشش لاستیک سیلیکون مایع تشکیل شده است.

هدفون اوپو Enco M31 در رنگ‌های مشکی و سبز و از تاریخ ۲۳ مه (۳ خرداد) با قیمت ۲۷ دلار از آمازون قابل خریداری خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
استاندارد جدید کابل HDM12.1A در نمایشگاه CES2022

جالب است بدانید که اوپو (Oppo) در سال 2016 میلادی توانست رتبه اول را در میان تولید کنندگان گوشی در کشور چین به دست آورد.

1 دیدگاه در “اوپو از ایرباد بیسیم Enco W31 و هدفون Enco M31 رونمایی کرد

  1. Reza گفت:

    سلاممیخواستم بدونم enco w31 رو کی موجود میکنید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *