اخبار تکنولوژی

ایجاد محدودیت برای مسافرت کارمندان گوگل و آمازون بخاطر ویروس کرونا

محدودیت برای مسافرت کارمندان گوگل و آمازون

بیش از یک ماه است که از شیوع ویروس کرونا در تعداد یادی از کشورهای جهان می گذرد. این بیماری علاوه سلامتی و جان افراد ، تاکنون باعث ضرر رساندن به بخش عمده ای از انواع کسب و کارها شده است. کمپانی های بزرگی در سراسر جهان مجبور به کاهش و یا توقف فعالیت های عمومی خود شده اند. در این میان نمی توان از کاهش درآمد مایکروسافت و تعطیلی کارخانه گلکسی سامسونگ چشم پوشی کرد. این ماجرا به همین جا ختم نشده و دو ابرقدرت تکنولوژی جهان نیز اقدامات تازه ای داشته اند. ایجاد محدودیت برای مسافرت کارمندان گوگل و آمازون بخاطر ویروس کرونا موضوعیست که به تازگی شنیده شده است.

محدودیت برای مسافرت کارمندان گوگل و آمازون

محدودیت برای مسافرت کارمندان گوگل و آمازون

شرکت‌های گوگل و آمازون قبلا سفر کارمندان خود به چین را متوقف کرده بودند و گوگل نیز در پایان ژانویه (اواسط بهمن‌ماه) به‌طور موقت دفاتر خود را در چین تعطیل کرد. این دو کمپانی بزرگ اعلام کرده‌اند که هیچ کدام از کارمندانشان نمی‌توانند به کشور‌های ایران، ایتالیا، ژاپن و کره جنوبی سفر کنند. کمپانی آمازون حتی به تمامی افرادی که برای این شرکت کار می‌کنند گفته است حدالامکان از سفرهای غیر ضروری داخل خاک آمریکا نیز خودداری کنند تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند. پیش از این نیز دو کمپانی آمریکایی از سفر کارمندان به کشور چین جلوگیری کرده بودند.

این مطلب را هم ببینید
هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا با سیستم عامل realityos معرفی می شود

به گزارش نیویورک تایمز، دیو کلارک، معاون ارشد شرکت آمازون در ایمیلی از کارمندان خود خواسته است تا از تمامی مسافرت‌ها حتی سفرهای کاری، حداقل تا پایان آوریل (اردیبهشت) خودداری کنند. این در حالی است که شرکت آمازون یکی از مشتریان همیشگی سفرهای هوایی و یکی از پرسفرترین شرکت‌ها بوده و این شرکت در سال ۲۰۱۷ بیش از ۲۲۰ میلیون دلار هزینه برای پروازهای خود داشته است. آمازون همچنین تمام مصاحبه‌های کاری خود را نیز لغو کرده و مصاحبه‌ها را از طریق تماس ویدیویی انجام داده است.

ویروس کرونا با قدرت تمام در حال آلوده کردن کشورهای مختلف است و تاکنون علاوه بر آلوده کردن ۸۵۴۰۶ نفر، جان ۲۹۳۳ نفر را نیز گرفته است و تاکنون هم هیچ نشانه‌ای از کند شدن روند ابتلا و مرگ و میر نیز از خود نشان نداده است.

این مطلب را هم ببینید
اسپیکر Uxbridge Voice مارشال با قابلیت AirPlay 2 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *