اخبار تکنولوژی

ایرباد بیسم TONE Free ال جی رونمایی شد

ایرباد بیسم TONE Free ال جی

ال جی برند شناخته شده‌ و باسابقه ‌ی کره‌ ای در صنایعی همچون محصولات الکترونیکی ، شیمی و مخابرات است. این شرکت چهارمین هولدینگ بزرگ کره‌ی جنوبی است. ایرباد بیسم TONE Free ال جی محصول جدید این کمپانی می باشد که به تازگی رونمایی شده و کاملا مناسب این روزهای کرونایی است.

ایرباد بیسم TONE Free ال جی

LG از ایربادهای کاملاً بیسیم Tone Free HBS-FN4 و HBS-FN6 رونمایی کرد. مدل جدید HBS-FN6 اولین مدل از سری Tone Free است که از فناوری فرابنفش UVnano ال‌جی برای کشتن باکتری‌ ها درون کیس استفاده می‌کند. قابلیت پاک کنندگی ایرباد HBS-FN6 زمانی که کاربر ایربادها را درون کیس قرار می‌دهد فعال شده و به گفته ال جی ۹۹.۹ درصد باکتری‌های سری‌های سیلیکونی و درون حفره ایربادها را با استفاده از نور فرابنفش از بین می‌برد. البته این قابلیت گرد و غبار یا جرم گوش را پاک نمی‌کند.

این مطلب را هم ببینید
شیاومی 11t پرو آپدیت اندروید 12 و 13 miui را دریافت کرد

ایربادهای مورد بحث از سیستم صوتی شرکت Meridian بهره می‌برند. این شرکت بریتانیایی که سازنده قطعات صوتی و تصویری است، سال ۲۰۱۸ به طور رسمی همکاری با ال جی را آغاز کرد. سازنده کره‌ای می‌گوید فناوری Digital Signal Processing شرکت Meridian بعد تازه‌ای به خروجی صدای ایربادهای جدید این شرکت اضافه خواهد کرد و وعده صدای استودیویی باکیفیت با تأکید بر وضوح صدای خواننده را داده است.

هر دو ایرباد HBS-FN6 و HBS-FN4 از قابلیت تنظیم EQ با چهار حالت که توسط شرکت Meridian توسعه داده شده برخوردارند. این چهار حالت عبارت‌اند از: Natural برای تجربه صدای «واقعی و بالانس شده»، Immersive برای غوطه ور شدن در فضا، Bass Boost برای بیس قوی تر و Treble Boost برای وضوح بیشتر صدای خواننده.  مدل‌های جدید Tone Free ال‌جی در دو رنگ مشکی مات و سفید براق به بازار عرضه خواهند شد. کمپانی ال جی هنوز تاریخ عرضه دقیقی را برای ایربادهای وایرلس خودش اعلام نکرده است.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد اسپرت اپن بوز رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *