مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

ایرباد AKG N400 با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی شد

ایرباد AKG N400

نام سامسونگ برای خریداران ایرانی نا آشنا نیست. درواقع بسیاری از ما با موبایل های  این غول صنعت و فناوری کره ای آشنایی داریم. سامسونگ برند کره‌ای است که در تاریخچه‌ی ۸۰ ساله‌ی خود توانسته از یک شرکت کوچک صادراتی ، به یکی از بزرگ‌ترین بازیگران دنیای فناوری تبدیل شود. این کمپانی خوشنام به تازگی از ایرباد AKG N400 با قابلیت های کاربردی رونمایی کرده است.

ایرباد AKG N400

سامسونگ از یک جایگزین بهتر برای گلکسی بادز پلاس تحت برند AKG رونمایی کرد. ایرباد AKG N400 نسبت به جدیدترین ایرباد سامسونگ پیشرفته‌ تر است ، در حالی که فقط کمی قیمت بالاتری را ارائه می‌کند. این ایرباد در برابر نفوذ آب مقاوم است، بنابراین می‌توان بدون نگرانی با آن ورزش کرد. بر اساس اطلاعات رسمی، ایرباد AKG N400 تا 6 ساعت شارژدهی دارد، البته با فعال کردن ویژگی حذف نویز، شارژدهی آن به 5 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی کلید های میانبر واتساپ کامپیوتر و وب

ایرباد AKG N400

مهم‌تر از این، ایرباد جدید AKG از دستیارهای مجازی بیکسبی، سیری و گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید با فرامین صوتی خود از آن‌ها استفاده کنید. در نهایت، باید به توانایی پاسخگویی به تماس‌ها و تنظیم ولوم صدا از طریق گوشی سمت راست اشاره کرد.

سامسونگ به عنوان مالک AKG، این ایرباد جدید را در کره جنوبی معرفی کرده، اما به احتمال زیاد در بازار جهانی برای فروش عرضه خواهد شد. قیمت این محصول نزدیک به 190 دلار است و می‌توان آن را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سرمه‌ای سفارش داد.

از رقیبان این ایرباد در بازار می‌توان به سامسونگ گلکسی بادز پلاس و ایرپاد اپل اشاره کرد. این دو هدفون فاقد قابلیت حذف نویز فعال هستند و انتظار می‌رود کیفیت صوتی پایین‌تری در مقایسه با ایرباد AKG داشته باشند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی بادز پلاس و ایرپاد اپل قیمتی کمتری در مقایسه با AKG N400 دارند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش جلوگیری از اجرای خودکار برنامه ها در شروع ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *