بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی های رایگان xbox live

Xbox One Games

همانطور که احتمالا بدانید ماکروسافت به صورت ماهانه دو بازی برای کنسول خود منتشر میکند که ما در ادامه هم این بازی ها را نام میبریم هم توضیح مختصری از این بازی ها ارائه میدهیم . احتمالا میدانید که بازی های رایگان ” xbox ” در مدت محدودی قابل بازی هستند که در ادامه با آنها اشاره میکنیم .

بازی های رایگان ” xbox ” در ماه دسامبر :

اگر شما کنسول ” xbox one ” داشته باشید احتمالا میدانید که ماکروسافت به صورت ماهیانه دو بازی به رایگان برای کاربران خود که اشتراک ” xbox live gold ” را داشته باشند عرضه میکند و دارندگان این اشتراک میتوانند از این بازی ها به صورت رایگان بهره ببرند . این بازی ها تا یک مدت محدودی رایگان قابل دسترس هستند و بعد از آن دوباره پولی میشوند و برای تجربه آنها باید بازی را خریداری کنید .

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Samorost 3

بازی های رایگان این ماه که برای ” xbox one ” منتشر شده است ، ” Insane Robots ” و ” Jurassic World Evolution  ”  نام دارند که ادامه توضیح کوتاهی درباره این بازی ها میدهیم .

بازی ” Insane Robots ” :

بازی ” Insane Robots ” یک بازی فانتزی با گرافیکی جالب است که بازیکنان خاص خودش را دارد . شما در این بازی حالت های مختلفی دارید مثلا میتوانید یک به یک به مبارزه بپردازید . همچنین این بازی از تاریخ 10 آذر تا 10 دی ماه به رایگان در دسترس است .

بازی ” Jurassic World Evolution  ” :

بازی ” Jurassic World Evolution  ” را میتوان یک شبیه ساز نیز نامید ، شما در این بازی باید به عنوان صاحب پارک ژوراسیک از دایناسور های خود مراقبت کنید همچنین شما باید حواستان به بازدید کنندگان پارکتان نیز باشد که توسط دایناسور ها خورده نشوند ! همچنین این بازی از تاریخ 25 آذر تا 25 دی ماه به رایگان در دسترس است .

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Ronin: The Last Samurai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *