بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی های رایگان این ماه پلی استیشن

Playstation plus

طبق اعلام شرکت سونی قرار است که دوبازی برای کنسول ” ps4 “ در این ماه طبق روال گذشته به رایگان منتشر شود که ما در ادامه با معرفی کوتاهیی از این بازی ها میپردازیم . احتمالا میدانید که بازی های رایگان پلی استیشن در مدت محدودی قابل بازی هستند که در ادامه با آنها اشاره میکنیم .

بازی های رایگان دسامبر پلی استیشن :

اگر شما کنسول ” ps4 ” داشته باشد احتمالا میدانید که سونی برای کسانی که اشتراک پلی استیشن پلاس دارند در هر ماه دو بازی به صورت رایگان منتشر میکند و دارندگان پلی استیشن پلاس میتوانند این بازی ها را به صورت رایگان تجربه کنند .  این بازی ها تا یک مدت محدودی رایگان قابل دسترس هستند و بعد از آن دوباره پولی میشوند و برای تجربه آنها باید بازی را خریداری کنید . بازی های این ماه ” ps4 ”  تا تاریخ 6 ژانویه 2020 یعنی 16 دی ماه به صورترایگان در دسترس هستند .

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Construction City 2

طبق اعلام سونی بازی های رایگان این ماه برای دارندگان پلی استیشن پلاس ، بازی های ” 2 Titanfall ”  و  ” Monster energy super cross ” هستند که درباره هر کدام توضیحی کوتاه میدهیم .

بازی ” Titanfall 2 ” :

بازی ”  Titanfall2 ” یک بازی شوتر اول شخص است که با اراِئه یک گیم پلی جذاب و همچنین گرافیک بالا و موسیقی متن بسیار بسیار زیبا خود را به یکی از بازی های خوب نسل هشتم تبدیل کرده است . این بازی همچنین دارای بخش مولتی پلیر و آنلاین است . تنها نکته منفی این بازی را میتوان به مدت بخش داستانی آن دانست ، اما این نکته قابل إکر است که با اینکه بخش داستانی کوتاه است اما جذابیت بالایی دارد .

بازی ” Monster Energy Supercross  ” :

بازی ” Monster Energy Supercross  ” یک بازی در سبک موتور سواری مسابقه ایی است که گیم پلی روانی دارد همچنین گرافیک قابل قبول و خوبی دارد و میتوان گفت که در این سبک بازی خوبی به شمار میرود . درباره نکات منفی بازی میتوان به سرور های ضعیف این بازی برای بخش آنلاین بازی اشاره کرد .

این مطلب را هم ببینید
آموزش تمیز کردن دسته کنسول پلی استیشن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *