بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی های ویدیویی قدیمی که نیاز به بازسازی دارند

بازی های ویدیویی قدیمی

در عصری هستیم که بازی‌های مستقل متعدد روانه بازار می‌شوند. در واقع در یک نسل اخیر صنعت بازیهای ویدیویی بسیار محبوب شده و مورد استقبال افراد قرار گرفته است. همه طرفداران رسانه‌های دیجیتالی و گیمر‌های قدیم و جدید، حداقل برای یک بار هم که شده یک خاطره از بازی‌های ویدئویی در ذهن خود دارند. با وجود اینکه بازی ها همواره در حال بروز شدن هستند اما بازی های ویدیویی قدیمی نیز هستند که نیاز به بازسازی دارند.

بازی های ویدیویی قدیمی

سری بازی Devil May Cry

شاید دیدن اسم Devil May Cry در این لیست کمی عجیب باشد. می‌پرسید چرا؟ چون از این سری بازی هم یک نسخه ریمیک شده منتشر شده، هم نسخه‌های قدیمی آن با بهبودهایی، هر چند مختصر، دوباره وارد بازار شده‌اند. اما بگذارید صادق باشم، با نگاه کردن به جدیدترین نسخه بازی، Devil May Cry 5، متوجه می‌شوید تمام کارهای قبلی برای جان تازه بخشیدن به این سری هک اند اسلش صرفاً رفع مسئولیت بوده است.

عنوان DmC: Devil May Cry که قرار بود ریبوتی برای این سری بازی‌ها باشد، با وجود عملکرد خوبش بین جامعه گیمرها اما ظاهراً به طور کامل رها شده است و قرار نیست نسخه دومی برای آن ساخته شود. شاید دلیلش این بود که طرفداران سری بازی Devil May Cry از تغییرات ایجاد شده در داستان و شخصیت‌ها در این نسخه چندان راضی نبودند. دلیلش هر چه بود باعث شد تا یکی از جذاب‌ترین سری بازی‌های هک اند اسلش فرصت معرفی خود به نسل جدید گیمرها را نداشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Tour de France 2020

سری بازی The Witcher

قطعاً بیش از ۸۰ درصد شما نسخه سوم این سری بازی را تجربه کرده‌اید. خیلی هم از تاریخ انتشار The Witcher 3: Wild Hunt نمی‌گذرد که نیاز به بازسازی یا بهبود داشته باشد و حتی اگر همین الآن هم پای بازی بنشینید، از آن بیش‌تر از بسیاری ساخته‌های جدید لذت می‌برید. با این حال چنین چیزی را در مورد دو نسخه اول بازی نمی‌توان بیان کرد.

سری بازی Prince of Persia

فقط نگاه کردن به تاریخ انتشار اولین نسخه سری بازی Prince of Persia می‌تواند به شما بگوید چه قدر این سری بازی نیاز به یک بازسازی دارد. اولین ساخته این سری بازی در سال 1989 منتشر شده ولی هنوز هم شایعات و خبرهایی مبنی بر ساخته شدن دنباله‌های Prince of Persia شنیده می‌شود. نکته بامزه شاید این باشد که از سری Prince of Persia چند نسخه بازسازی شده نیز وجود دارد اما آن‌ها نیز به قدری قدیمی شده‌اند که باید باز هم بازسازی شوند.

این مطلب را هم ببینید
جدیدترین بازی فوتبال ps4

سری بازی God of War

سومین بازی هک اند اسلش این لیست (بعد از سری بازی‌های Devil May Cry و Prince of Persia) نشان می‌دهد که چقدر بازار پر از بتل رویال‌ها و بازی‌های با محوریت رقابت آنلاین شده و جای خالی سبک‌های دوست داشتنی آثار قدیمی حس می‌شود. حتی نسخه آخر خود God of War در کنسول پلی استیشن ۴ نیز بیش از این که یک هک اند اسلش باشد، یک بازی اکشن ادونچر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *