مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

با استفاده از این اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه از حواس پرتی جلوگیری کنید

اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه

زمان یکی از ارزشمند ترین دارایی‌های بشر است که نه می‌تواند آن را بخرد و نه می‌تواند از آن جلو بزند. ما در دنیایی زندگی می کنیم که پر از حواس پرتی است. امروزه، موبایل‌های هوشمند با پردازنده‌های قدرتمند و اتصالات گسترده، به بهترین دستیار شخصی و ابزارهای مدیریتی که همواره در کنار ما قرار دارند تبدیل شده‌اند. بنابراین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه می توانند به ما در از بین بردن حواس پرتی و انجام به موقع کارها یاری برسانند.

اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه

TickTick

بهترین ویژگی این نرم افزار آن است که می‌توانید روش یادآوری مسئولیت‌های مختلف در آن را تنظیم کنید. نه تنها این کار را برای زمان‌هایی خاص می‌توانید انجام دهید بلکه قادر هستید اولویت و اهمیت کار‌های مختلف را برای این اپلیکیشن مشخص کنید تا رفتار‌های مناسب را از خود نشان دهد.

Todoist

اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه

این اپ یک برنامه‌ریز چند پلتفرمی است که با فراهم آوردن دسترسی‌های مناسب و بدون دردسر برای رابط کاربری و مدیریت وظایف، رویکردی کارامد را به ارمغان می‌آورد. این اپلیکیشن دارای یک موتور قدرتمند زبان طبیعی است که می‌تواند به راحتی یادآوری نوشته‌های شما را محدود به یک بار و یا به تکرار مجدد تبدیل کند. سطوح اولویت رنگی، پروژه‌های به اشتراک گذاشته شده و نمودارهای بهره وری که پیشرفت شما را ثبت می‌کند، همگی از امکانات این برنامه هستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی لپ‌تاپ‌های گیمینگ ASUS TUF با پردازنده Ryzen 7 4800H

Remember the Milk

یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن امکان دریافت نوتیفیکیشن و یادآوری‌ها از طریق توییتر، ایمیل و دیگر پلتفرم‌هاست. البته برای فعالسازی ویژگی یاد شده باید از طریق وبسایت Remember The Milk  اقدام کنید. همچنین در این اپلیکیشن امکان اولویت بندی، مشخص کردن زمان دقیق در تقویم و تعداد تکرار یادآوری‌های مختلف امکان پذیر خواهد بود.

Otter Voice Notes

اپلیکیشن Otter به واسطه میکروفون داخلی موبایل یا از طریق یک دستگاه بلوتوث می‌تواند شروع به ضبط صدا کند. سپس بدون هیچ وقفه‌ای و با دقت نگارشی بالا صدای ضبط شده را به متن تبدیل می‌کند؛ البته با این قابلیت که هر یک دارای شناسه منحصر به فرد و قابلیت جستجو هستند. کاربران می‌توانند متن نگارش شده را ویرایش کرده تا هر گونه خطایی را برطرف کنند و سپس آن‌ها را به اپلیکیشن دیگر منتقل کرده و یا با دیگران به اشتراک بگذارند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های بازار ایران در سال 1400

IFTTT

اپلیکیشن IFTTT نرم افزاری برای خودکار کردن انجام کار‌هایی خاص در صورت وقوع برخی اتفاقات است. نرم افزار یاد شده حتی می‌تواند برخی از کار‌های خانه‌ی هوشمند را هم خودکار کند. IFTTT پر است از اپلت‌ها -مجموعه‌ای از اعمال از پیش طراحی شده که فقط کافیست آن‌ها را انتخاب کنید.

24me

یک دستیار هوشمند مجازی با اعلان‌های خود شما را از کارها و وظایف فردایتان مطلع می‌کند. همچنین زمان مناسب برای رسیدن به قرار ملاقات بعدی را براساس شرایط ترافیک و هشدار آب و هوا ارائه می‌دهد. قابلیت کنترل صوتی 24me امکان یادداشت برداری و تنظیم قرار ملاقات‌ها را ساده می‌کند. حتی شما می‌توانید وظایف را از طریق آمازون الکسا، سیری و اپل واچ ایجاد کنید.

اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *