مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2019

بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین

اولین ارز رمزنگاری جهان، بیت کوین، در حال دگرگونی دنیا است. بیت کوین قدرتمندترین ارز دیجیتال از نظر حجم بازار و قیمت هر واحد می باشد که قدیمی ترین رمز ارز نیز بوده و در میان هزاران ارز رمزپایه مختلف، شناخته شده ترین نیز محسوب می شود. اگر به استخراج بیت کوین فکر می کنید، یکی از مواردی که حتما به آن نیاز دارید، یک نرم افزار مناسب برای راه اندازی سخت افزار استخراج شما است. پس با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2019 را بشناسید.

بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین

سی‌جی‌ماینر (CGminer)

محبوب ترین نرم افزار استخراج بیت کوین که با زبان C برای سیستم عامل‌های مختلف مانند ویندوز، لینوکس و مک نوشته شده است. نرم افزار سی‌جی‌ماینر با محیط cmd کار می‌کند و این برای کاربرانی که عادت کار کردن با رابط کاربری گرافیکی را دارند کمی خوش‌آیند نیست. با ثبت نام در یک استخر استخراج می توانید سرور و نام کاربری استخر استخراج خود را در نرم افزار وارد کنید و ماینینگ را آغاز کنید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین لپ تاپ های اقتصادی و دانشجویی

بی‌اف‌جی‌ماینر (BFGminer)

بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین

این نرم افزار کم و بیش شبیه نرم افزار سی‌جی‌‌ماینر عمل می‌کند، با این تفاوت که در سی‌جی‌ماینر می‌توان با تمام دستگاه‌ها استخراج بیت کوین انجام داد اما این نرم‌ افزار فقط برای دستگاه‌های ASIC و FPGA مناسب است و از کارت گرافیک‌ها پشتیبانی نمی‌کند. این نرم افزار رابط گرافیکی نداشته و باید از خط فرمان برای راه‌اندازی و شروع به کار این نرم افزار استفاده کنید.

ایزی‌ماینر (EasyMiner)

این نرم افزار برخلاف دو مورد قبلی ، دارای رابط کاربری گرافیکی می باشد. ایزی‌ماینر مثل دیگر نرم‌افزارهای معتبر ماینینگ امکان اتصال به استخر استخراج و همچنین استخراج مستقیم را فراهم می‌کند. بر اساس گزارش کاربران، برخی از آنتی ویروس‌های ویندوز اجازه نصب ایزی‌ماینر را نمی‌دهند که شک و شبه درباره امکان استفاده غیرمجاز از سیستم برای ماینینگ را افزایش می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل فرمت HEIC به JPG در اندروید

مولتی‌ماینر (MultiMiner)

این نرم‌افزار بر اساس هر کدام از سه سخت‌افزار اصلی ماینینگ یعنی کارت گرافیک، ASIC و FPGA، به شما ارزهای دیجیتال قابل استخراج را نمایش می‌دهد. مولتی‌ماینر همچنین دارای قابلیت‌های جانبی فراوانی است که از آن‌ها می‌توان به امکان انتخاب استراتژی ماینینگ، دسترسی از راه دور و راهنمای اصطلاحات ماینینگ اشاره کرد.

جی‌یو‌آی‌ماینر (GUIminer)

این نرم افزار یک رابط کاربری ویژوال و کاربرپسند دارد و می‌توان به سادگی با وارد کردن جزئیات استخر استخراج از آن بهره برد. جی‌یوآی‌ماینر امکان استخراج با CPU و GPU را فراهم می‌کند اما برای دستگاه‌های ASIC قابل استفاده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *