مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

با بهترین نرم‌افزارهای رایگان ویرایش ویدیو در سال 2020 آشنا شوید

بهترین نرم‌افزارهای رایگان ویرایش ویدیو

نرم‌افزار ویرایش فیلم یک از محبوب‌ترین ابزارهایی است که با نفوذ صنعت دیجیتال به خانه‌ها راه پیدا کرده است. فارغ از اینکه برای پلتفرم‌های مختلف ویدیو می‌سازید، فیلم‌ساز هستید یا صرفاً برای سرگرمی چنین کاری را انجام می‌دهید، خوشبختانه امروزه تعداد نرم‌افزارهای تدوین فیلم سر به فلک می‌زند. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین نرم‌افزارهای رایگان ویرایش ویدیو در سال 2020 بپردازیم.

بهترین نرم‌افزارهای رایگان ویرایش ویدیو در سال 2020

Lightworks

این نرم افزار محصولی از شرکت EditShare بوده و ابزارهای رایگان و پولی فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. تصحیح رنگ حرفه‌ای، افکت‌های زنده و سریع، ضبط ویدیو و پشتیبانی از فرمت‌های مختلف از جمله امکانات این نرم افزار می باشد. فرمت خروجی نسخه‌ی رایگان این برنامه MPEG-4 است و از فایل‌هایی تا رزولوشن 720p پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل باز نشدن اتوکد

Blender

بهترین ابزارهای رایگان ویرایش ویدیو در سال 2020

نرم‌افزار Blender بیشتر به خاطر ابزارهایش برای انیمیشن، رندر، طراحی سه‌بعدی و حتی به عنوان ابزاری برای بنچ‌مارک سخت‌افزار سیستم استفاده می‌شود و ابزار رایگان و فوق‌العاده‌ای است. در کنار امکانات سه بعدی، ابزارهای ساده ای در این نر افزار وجود دارد که امکان ویرایش انواع ویدیوها را برایتان فراهم می کند. انجام فعالیت هایی از جمله video masking و color grading در این نرم افزار امکان پذیر است.

Shotcut

این نرم‌افزار با استفاده از پروژه‌ی FFmpeg از بیشتر فرمت‌ها (صدها فرمت) پشتیبانی می‌کند و به سادگی می‌توانید ویدیوهایی با رزولوشن 4K را وارد این نرم‌افزار کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و انتخاب خوبی برای افراد باتجربه‌ای است که می‌خواهند روی پروژه‌های خود کار کنند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش پیدا کردن لایسنس ویندوز ۱۰ اورجینال

Hitfilm Express

بهترین ابزارهای رایگان ویرایش ویدیو در سال 2020

این نرم افزار ظاهر پر زرق و برقی داشته و از 180 افکت تصویری از پیش ساخته شده (به همراه افکت‌های اضافی قابل خرید) بهره می‌برد. نرم‌افزار Hitfilm Express به بسیاری از قول‌های خود وفادار مانده است، قول‌هایی که وعده‌ی افکت‌های جنگ ستارگان و وست‌ورلد را می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *