مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

با بهترین نرم افزارهای حسابداری آشنا شوید

بهترین نرم افزارهای حسابداری

امروزه با گسترده شدن سازمان ها و توسعه حجم مبادلات دیگر روش های سنتی (ثبت کلاسیک و نوشتاری دفاتر) جوابگوی نیاز کنترل منابع مالی شرکت نیست و کامپیوتر نقش موثری در این فرایند دارد. نرم افزار حسابداری یکی از برنامه های کامپیوتری است که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی خود می کند. چنین برنامه هایی می توانند به طور گسترده ای در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. تعداد این نرم افزارها زیاد بوده از این رو در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان و غیررایگان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای حسابداری

نرم افزار ZipBooks

رابط کاربری مدرن و جذاب این نرم افزار حتما شما را مجذوب خودش خواهد کرد. در قسمت رایگان برنامه، می توانید به تعداد محدودی مشتری فاکتور و سرویس دهید. برای استفاده از همه ویژگی ها باید اشتراک برنامه را بخرید.

بهترین نرم افزارهای حسابداری

نرم افزار Money Manager Ex

یک نرم افزار منبع باز با امکانات مناسب و رابط کاربری ساده و آسان که برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب می باشد.

این مطلب را هم ببینید
پشتیبانی از گوگل کروم در ویندوز 7 تا 2022 تمدید شد

نرم افزار GnuCash

این نرم افزار فعالیت خود را از اواخر دهه ۱۹۹۰ آغاز کرده است. با وجود ویژگی های حقوق و دستمزد، پشتیبانی از چندین ارز و.. می تواند از پس مشاغل کوچک به خوبی بر آید.

نرم افزار TurboCASH

این برنامه می تواند گزینه خوبی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط باشد. امکان مدیریت چندین شرکت، مالیات، بدهکاری و طلبکاری، سفارشات خرید، چند کاربره بودن و.. از ویژگی های این ابزار می باشند. برای استفاده از ویژگی های پیشرفته می بایست نسخه پولی آن را تهیه فرمایید.

بهترین نرم افزارهای حسابداری

نرم افزار Wave

این برنامه تا کنون بیش از ۲ میلیون کاربر دارد و برای صورتحساب، فاکتور و حسابداری رایگان کار می کند. این سرویس آنلاین در نسخه رایگان تبلیغات هم دارد و برای استفاده باید اشتراک تهیه کنید.

نرم افزار NCH Express Invoice

نسخه رایگان این نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب می باشد. این برنامه برای پلتفرم های ویندوز، مک، آی پد و اندروید برنامه دارد. ایجاد فاکتور، مدیریت سفارش، حسابداری، گزارش و.. از دیگر ویژگی های نسخه رایگان و مبتنی بر وب نرم افزار NCH Express Invoice است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش جداسازی صدا از فیلم در کامپیوتر

نرم افزار VT Cash Book

اولویت این برنامه ثبت معاملات روزانه، ورود اطلاعات، پشتیبانی از حساب بانکی، محاسبه سود و زیان، ترازنامه و.. طراحی شده است و به صورت رایگان نیاز های حسابداری شما را رفع می کنند.

نرم افزار Invoice Expert Lite Edition

اگر از فروشندگان محصولات فیزیکی هستید، می توانید از این نرم افزار برای بخش مالی فروشگاه خود استفاده کنید. این برنامه ساخت آمریکا بوده اما نوع ارز را بسته به محل نصب شده تنظیم می کند.

نرم افزار QuickFile

امکاناتی مانند ثبت فاکتور خودکار، مدیریت خرید، مدیریت مشتری و.. از جمله ویژگی های این نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک است.

نرم افزار SlickPie

یک نرم افزار ساده برای مشاغل نوپا که از ویژگی های خوبی برخوردار است.

بهترین نرم افزارهای حسابداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *