مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

با بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه آشنا شوید

بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه

همه افراد بر این عقیده اند که انجام دادن کارها بصورت گروهی ، نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت. اما مدیریت یک گروه و روند فعالیت آن از مهم ترین عواملیست که در این نتیجه تاثیر مستقیم دارد. خوب است بدانید که شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای مناسب مدیریت پروژه ، کلیه فعالیت های تیم خود را سر و سامان بدهید. بنابراین اگر به دنبال راه حلی برای بهبود روند فعالیت تیمتان هستید، با ما هماه باشید تا بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه را بشناسید.

بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه

Trello

بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه

یک نرم افزار محبوب و البته رایگان که رویکرد تابلوی کانبان (Kanban) را برای مدیریت کارهای در جریان به ارمغان آورده است. تابلوها شامل پروژه‌ها و کارت‌های موجود در تابلوها هستند. سپس هر کار و مجموعه‌ای از کارها روی یک تخته گروه‌بندی می‌شود. درنهایت، بسته به کارهایی که انجام شده است و کارهایی که هنوز باید انجام شود، می‌توانید کارت‌ها را به نقاط مختلف منتقل کنید. همچنین قادر خواهید بود جزئیات کار را اضافه کنید، چک لیست ایجاد کنید و پرونده‌ها را روی کارت بارگذاری کنید.

MeisterTask

این برنامه هم درست همانند ترلو از تخته کانبان استفاده می‌کند اما به شکل کاربردی تر. وظایف، نظرات، یادداشت‌ها، موعد مقرر و موارد دیگر مانند تابلوهای کانبانی در یک مکان تنظیم می‌شوند. می توان گفت که نسخه رایگان این نرم افزار امکانات مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این مطلب را هم ببینید
وای فای 6E چیست و چرا حائز اهمیت است؟

Asana

 

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه که توسط گروه‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. Asana یک ابزار بصری جذاب است که از پروژه‌ها و بخش‌ها برای سازماندهی کار بهره می‌گیرد و به تیم شفاف‌سازی می‌کند که دقیقا چه کسی در برنامه‌ریزی پروژه شما مسئول است. این اپلیکیشن مدیریت پروژه در مقایسه با سایر گزینه‌های نرم افزاری مدیریت پروژه ساده‌تر است.

Freedcamp

با استفاده از این برنامه امکان نمایش چندین طرح از جمله لیست، تابلوهای کانبان و نمودار گانت برایتان فراهم است. همچنین دارای دیواری برای ارتباطات اجتماعی و کارهای خصوصی است. این برنامه مدیریت کارهای گروهی شامل برچسب‌گذاری سفیدی برای فضاهای مشتری، صورتحساب و قابلیت‌های CRM است.

Paymo

افرادی که گروه‌های مدیریت پروژه ساده‌تری دارند، عاشق Paymo هستند؛ زیرا تابلوی کانبان و ردیابی زمان را ارائه می‌دهد که به فریلنسرها اجازه می‌دهد تا به راحتی زمان انجام کار را برای هر یک از مشتریان خود مدیریت کنند. اگر بخواهید بصورت چندکاربره از این برنامه استفاده کنید، می بایست نسخه پولی آن را تهیه فرمایید.

Bitrix24

این برنامه برای بعضی از مشاغل، به خصوص مشاغل کوچک بسیار عالی است؛ اما نوع آن هم به شخصیت شما و هم به عادت‌های گروه شما بستگی دارد. از ویژگی‌های Bitrix می‌توان به نمای داشبورد سطح بالا، اینترانت اجتماعی شامل چت، فیلم، ذخیره اسناد، تقویم‌ها، مدیریت کار، نامه و موارد دیگر اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های ریکاوری عکس در اندروید

Wrike

 

اگر گروه کاری کوچکی دارید، این برنامه گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. می‌توانید چندین پروژه را در Wrike ذخیره کرده و به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کنید؛ اما سیستم فایل آن در بعضی مواقع بسیار زیاد خواهد بود.

Todoist

از دیگر بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه می توان به Todoist اشاره کرد. با استفاده از این برنامه می‌توانید افکار و ایده‌های خود را در تلفن خود ضبط کرده و بعدا آن‌ها را یادآوری کنید. همچنین می‌توانید مهلت‌هایی مانند قبض‌های پرداخت در 3 روز را ثبت کنید و برنامه به طور خودکار به شما یادآوری می‌کند.

TeamWeek‌

TeamWeek نیاز شما به نمودارهای بصری و گانت را برطرف می کند. هنگام ورود به سیستم می‌توانید زمان‌های مهم و موعد مقرر را به صورت تقویم مشاهده کنید؛ این فقط برای مشاهده سریع آنچه اتفاق می‌افتد مفید است. شما همچنین می‌توانید از آن به عنوان یک ابزار مدیریت پروژه استفاده کنید.

Airtable

این برنامه آنچه را که شما در مورد Excel و Google Sheets دوست دارید به ارمغان می‌آورد و یک پروژه مدرن مبتنی بر وب را روی آن قرار می‌دهد. در اصل، Airtable یک پایگاه داده فوق‌العاده دوستانه و عالی قرن بیست‌ویکم است و سیستم‌های سنتی مدیریت بانک اطلاعاتی را که به SQL یا سایر زبان‌های پیچیده تکیه می‌کنند مختل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *