مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای کامپیوتر

بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود

با توجه به گسترش اینترنت، این پلتفرم جهانی یکی از بهترین و در دسترس ترین منابع از انواع فایل‌های ویدیویی، صوتی، متنی و … می باشد. در بسیاری از مواقع نیاز است تا محتوایی ا دانلود و در سیستم خود ذخیره کنیم. در این حالت بهتر است از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده شود. در واقع این برنامه ها برای سهولت و بهبود کار مورد استفاده قرار می گیرند. با ما همراه باشید تا با بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای کامپیوتر آشنا شوید.

بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود

Internet Download Manager

بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود

یکی از معروف ترین و محبوب ترین برنامه های دانلود که برای ویندوز و کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از برترین ویژگی‌های این دانلود منیجر، سازگاری و یکپارچگی آسان آن با اکثر مرورگرهای اینترنت است. درواقع وقتی اینترنت دانلود منیجر را روی کامپیوتر خود نصب داشته باشید، هر لینک دانلودی که در فضای اینترنت روی آن کلیک کنید، به صورت اتوماتیک توسط این دانلود منیجر، دانلود شده و دیگر نیازی نیست که به صورت مجزا آدرس لینک در دانلود منیجر وارد شود. این نرم افزار قابلیت های زیادی داشته و مجهز به یک شتاب‌دهنده سرعت دانلود هوشمند است.

FlashGet

این برنامه یکپارچگی خوبی با مرورگرهای اینترنت دارد و علاوه براین قادر است که دانلودهای کاربر را از نظر وجود ویروس چک کرده و اسکن کند. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از از پروتکل‌های FTP ، HTTP، BitTorrent و … را نیز دارد. فلش گت یک دکمه شناور روی دسکتاپ دارد که کاربر می‌تواند فرآیند دانلود فایل خود را از آنجا مدیریت کرده، استارت یا متوقف کند و یا لینک دانلود جدیدی را به نرم افزار اضافه کند.

این مطلب را هم ببینید
چگونگی فعالسازی Clipboard History در ویندوز 10

Free Download Manager

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود که بسیار مشابه نرم افزار IDM عمل می‌کند. این برنامه اریگان و اپن سورس می باشد. FDM نیز برای تسریع در دانلود، فایل را به چند بخش کوچک تقسیم کرده و سپس به صورت همزمان این پارت‌ها را دانلود می‌کند. این دانلود منیجر از دانلود فایل‌های تورنت (torrent) به خوبی پشتیبانی می‌کند و قادر است پهنای باند مجزایی برای دانلود فایل‌های متعدد اختصاص دهد در نتیجه کاربر می‌تواند بدون آنکه از سرعت اینترنتش کاسته شود، در هنگام دانلود یک فایل به راحتی وبگردی نیز داشته باشد.

GetGo Download Manager

بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلودفاهای

این نرم افزار با با مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر سازگار بوده و قابلیت های زیادی دارد. برای مثال این برنامه یک باکس شناور دارد که کاربر می‌تواند با دراگ اند دراپ، فایل موردنظر خود را دانلود کند. در این برنامه افزاونه ای وجود دارد که به کاربر امکان مدیریت و دسته بندی دانلودها را می دهد. یکی از مزایای GetGo این است که اعتبارات لاگین در وبسایت‌هایی که برای دانلود با پسورد، محافظت شده‌اند را ذخیره می‌کند و بنابراین کاربر نیازی ندارد که هر بار برای مراجعه و دانلود به این وبسایت‌ها، مجددا لاگین کند.

این مطلب را هم ببینید
آیکون های جدید ویندوز 10 در راه است

EagleGet

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود که رایگان بوده و ویژگی های منحصر به فردی دارد. این برنامه از ویژگی‌هایی نظیر قابلیت دانلود چندین فایل به صورت موازی، امکان توقف دانلود و از سرگیری مجدد آن، تنظیم اولویت‌های دانلود و پهنای باند اختصاصی برخوردار بوده و فرآیند دانلود را با استفاده از فناوری پیشرفته تسریع می‌بخشد.

JDownloader

این نرم افزار با سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک سازگاری داشته و با مرورگرهای کروم و فایرفاکس یکپارچگی دارد. از بهترین ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت کنترل از راه دور آن اشاره کرد. یک دانلود منیجر رایگان و اپن سورس که برخلاف سایر برنامه ها بدون تبلیغات درون برنامه‌ای است.

Microsoft Download Manager

یکی از ساده ترین دانلود منیجرها که که توسط کمپانی مایکروسافت برای کامپیوتر طراحی و ساخته شده است. این برنامه با انواع ورژن های ویندوز سازگاری دارد. حجم این اپلیکیشن تنها حدود 2 مگابایت است و قادر است که فایل‌های حجیم و سنگین را به آسانی دانلود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *