تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

با بهترین کروم بوک های 2020 آشنا شوید

بهترین کروم بوک های 2020

زمانی که کروم بوک برای اولین بار معرفی شد، ذهنیت مشخصی برای آن وجود نداشت و مشخص نبود که چگونه می‌خواهد مشتریان را به سمت خود جذب کند. در واقع بسیاری از افراد نمی دانستند کروم بوک چیست و چه کاربردهایی دارد. اما امروزه شاهد انواع کروم بوک ها در بازار از برندهای مختلف و همچنین کاربردهای گوناگون این دستگاهها هستیم. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین کروم بوک های 2020 بپردازیم.

بهترین کروم بوک های 2020

کروم بوک گوگل پیکسل بوک (Google Pixelbook)

Google Pixelbook

اندازه این دستگاه 0.2 (و حداکثر 0.4) اینچ باریک‌تر از قبل و وزن آن که حدود یک کیلوگرم است و نسبت به گذشته و مدل کروم بوک پیکسل 2 سبک‌تر شده است. این دستگاه نوعی کامپیوتر 2 در 1 است، این یعنی که صفحه لمسی این مدل را می‌توان به صورت 360 درجه چرخاند و از آن به عنوان یک لپ تاپ و یا تبلت استفاده کرد. یک مداد مخصوص پیکسل‌بوک با قیمت 100 دلار به همراه این محصول ارائه می شود. صفحه نمایش 12.3 اینچی این مدل با داشتن نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 1600×2400 تصاویری شفاف و واضح، درست همان چیزی که شما از یک کامپیوتر مک بوک با صفحه نمایش رتینا انتظار دارید را ارائه می‌کند.

کروم بوک اچ پی ایکس 2 (HP Chromebook x2)

HP Chromebook X2 - بهترین کروم بوک های 2020

طول عمر باتری زیاد و طراحی جداشدنی و راحت از جمله ویژگی های بارز این کروم بوک است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با روشنایی و وضوح بالا به همراه کیفیت صدای خوب است و تایپ کردن با کیبورد آن، آسان است. این کروم بوک اچ پی دارای صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی با رزولوشن 2400 در 1600 و نوع IPS است که در پیکسل بوک و سامسونگ پرو هم مشاهده می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی را بشناسید

کروم بوک ایسر اسپین 13 (Acer Chromebook Spin 13)

Acer Chromebook Spin 13

یکی از قوی ترین کروم بوک های موجود در بازار که صفحه نمایش لمسی 2 در 1 آن به همراه قلم استایلوس WACOM عرضه می شود.اگر زیاد به تماشای ویدیو علاقه دارید، حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی آن برای شما مناسب خواهد بود و می‌توانید نرم‌افزارهای اندروید، موزیک فیلم یا بازی‌های مختلف را دانلود کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

کروم بوک لنوو C340 مدل 11.6 اینچی (Lenovo C340 11.6)

Lenovo C340 11.6

با پرداخت مبلغی مناسب می توانید صاحب این کروم بوک قدرتمند شوید. این مدل دارای یک پورت USB-A و یک پورت USB-C در هر طرف خود است و از درگاه میکرو اس‌دی به جای درگاه سایز بزرگ اس‌دی استفاده می‌کند. نسخه 11.6 اینچی لنوو C340 دارای طول عمر باتری بیش از 9 ساعت است.

کروم بوک سامسونگ پرو (Samsung Chromebook Pro)

Samsung Chromebook Pro - بهترین کروم بوک های 2020

این دستگاه ظاهری زیبا داشته و برای هنرمندان و کسانی که یادداشت بر می‌دارند بسیار مناسب است. این مدل با داشتن 1.07 کیلوگرم وزن و صفحه‌ای باریک با اندازه 0.55 اینچی و نسبت تصویر 3:2، درست مانند پیکسل‌بوک است. پردازشگر سامسونگ پرو از نوع Core m3-6Y30 بوده و دارای رم 4 گیگابایتی است و مشکلی برای پخش تصاویر 4K، مولتی تسکینگ و همچنین امکان نصب اپلیکیشن‌های دلخواه ندارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای تحلیل تکنیکال بازار سرمایه ایران

کروم بوک ایسوس Flip مدل سی 434 (Asus Chromebook C434)

Asus Chromebook C434

اگر به دنبال یک کروم بوک مقرون به صرفه در عین حال قدرتمند و باکیفیت هستید ، این مدل گزینه خوبی برایتان خواهد بود. این مدل 14 اینچی وزن 1.4 کیلوگرمی دارد و صفحه نمایش لمسی آن با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی، تصاویری شفاف و واضح را در مقایسه با مدل‌های ارزان‌تر ارائه می‌کند و حاشیه‌های باریک‌تری دارد. این دستگاه همچنین به خاطر طول عمر باتری بسیار خوب خود معروف است.

کروم بوک ایسر 15 اینچی (Acer Chromebook 15)

Acer Chromebook 1 - بهترین کروم بوک های 2020

یکی دیگر از بهترین کروم بوک های 2020 با وزن 2.2 کیلوگرمی یکی از سنگین وزن ترین کروم بوک های بازار بشمار می رود. دارای صفحه نمایش 15 اینچی است که به سادگی با آن می‌توانید دو پنجره را کنار هم باز کنید. صفحه نمایش بزرگ این مدل با یک کیبورد دارای نور پشتی و اسپیکرهای قدرتمند همراه شده و به طور کلی، اگر تصور می‌کنید مدل‌های بزرگ‌تر بهتر هستند، در نتیجه این مدل کاملا مناسب شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *