بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بررسی بازی Death end reQuest 2

بررسی بازی Death end re;Quest 2

بازی Death end re;Quest 2 ابتدا چند روز قبل برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و حال شاهد عرضه‌ی آن برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز هستیم. در این بخش قصد داریم به بررسی بازی Death end reQuest 2 بپردازیم.

بررسی بازی Death end reQuest 2

داستان بازی

داستان این بازی ماجراهای قهرمانی به نام مای تویاما (Mai Toyama) را دنبال می‌کند. او به دنبال راهی است تا از گذشته دردناک خود فرار کند. او در یک خوابگاه دخترانه به نام وردزورث (Wordsworth) ثبت نام می‌کند. این خوابگاه در یک شهر کوهستانی کوچک به نام Le Choara واقع شده و مکانی است که بر اساس شایعات، خواهر تویاما به نام سانائه (Sanae) برای آخرین بار در آن دیده شده است. تویاما با امید به پیدا کردن خواهر خود وارد این شهر می‌شود، اما به زودی پی می‌برد که موجودات وحشتناکی به ویژه در شب در آن زندگی می‌کنند. خیابان‌های شهر له کوآرا (Le Choara) در وقت شب با موجودات ترسناکی به نام Shadow Matter پر می‌شود. مای نهایتا پی می‌برد که امیدش برای پیدا کردن خواهرش در این شهر ارتباط تنگاتنگی با رازهایی دارد که در گوشه و کنار شهر Le Choara دفن شده‌اند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی StarGazing

گیم پلی بازی

مکانیزم Overkill

مکانیزم Overkill در گیم پلی بازی Death end re;Quest 2 یک ویژگی است که از طریق آن کاراکترهای بازی می‌توانند بیش از میزان جان دشمنانشان به آن‌ها ضربه بزنند تا میزان پاداش خود را افزایش دهند! در بازی Death end reQuest 2 اگر به دنبال پاداش‌های بهتر هستید، سعی کنید به دشمنان خود هرچقدر می‌توانید بیشتر ضربه بزنید.

مواظب هیولای بدون چهره باشید

هنگام اکتشافتان در تونل‌های بازی Death end re;Quest 2 و همچنین هنگام مبارزه، هرازگاهی یک هیولای بدون چهره در راهتان سبز خواهد شد. این هیولا همچنین به دور خود یک دایره حمله خواهد داشت که شما و تیمتان باید هرچقدر که می‌توانید از آن دور شوید؛ چراکه هیولای بدون چهره قادر است با یک حمله شما را ناکار کند. هنگام گشت و گذار در تونل‌های بازی از این هیولا فرار کنید و یا تمام هیولاهای دیگر موجود در میدان نبرد را از میان ببرید تا از شر او خلاص شوید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش انتقال بازی‌های ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس/اس

روز و شب

هنگام روز در گیم پلی بازی Death end reQuest 2 مای باید به اکتشاف در شهر Le Choara پرداخته و با مردم شهر صحبت کند تا برای پیدا کردن خواهر خود سرنخ جمع کند. هنگام شب نیز باید با جنگ با انواع موجودات تاریک در قالب مبارزات نوبتی (Turn-based) راه خود را بیابد. به شکل کلی می‌توان گفت بازی Death end re;Quest 2 به هنگام روز یک رمان بصری و به هنگام شب مبارزه‌ای نفس گیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *