مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

نمایشگر LG 32UN650-W رونمایی شد

نمایشگر LG 32UN650-W

همان طور که اغلب ما می دانیم نام برند ال جی برای ما نامی آشنا می باشد. بسیاری از ما ایرانیان از لوازم الکترونیک شرکت ال جی به خصوص لوازم خانگی این برند حداقل برای یک بار هم که شده استفاده کرده ایم. البته این کمپانی در زمینه های دیگری نیز فعالیت دارد. نمایشگر LG 32UN650-W محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی رونمایی شده است.

نمایشگر LG 32UN650-W

این مانیتور از قابلیت‌های مختلفی بهره می‌برد که از جمله آنها وضوح 4K یا 3840 × 2160 و گواهی HDR10 می‌باشد. همین دو مشخصه باعث خواهند شد تا کیفیت تصویری فوق العاده را شاهد باشیم. در همین راستا این مدل برای ویرایش ویدیو و تصاویر که نیاز به نرخ نوسازی بالا ندارند بسیار عالیست. نمایشگر مذکور از 95 درصد پوشش رنگی DCI P3 پشتیبانی می‌کند که برای خالقین محتوا و امور حرفه‌ای ایده آل است. چنین طیف رنگی به مانیتور اجازه می‌دهد تا به شکل دقیق‌تری رنگ‌ هر گونه محتوای دیجیتالی را روی صفحه به نمایش گذارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای نوشتن متن روی عکس

نمایشگر LG 32UN650-W

32UN650-W در این میان از Dynamic Action Sync و Black Stabilizer و AMD FreeSync نیز پشتیبانی می‌کند. Dynamic Action Sync مطمئن خواهد شد که گیمرها کمترین میزان تاخیر ورودی را تجربه کنند و فقط روی بازی متمرکز باشند. Black Stabilizer نیز اجازه می‌دهد تا بازیکنان به راحتی تاریک‌ترین فضاها را مشاهده کنند. برای این که مطمئن شوید هیچ پارگی و مشکلی در تصویر وجود نخواهد داشت نیز تکنولوژی AMD FreeSync برای شما در نظر گرفته شده است.

در بخش ارتباطی نمایشگر 32UN650-W از دو پورت HDMI و یک عدد Display Port بهره می‌برد. همه این پورت‌ها وضوح و نرخ نوسازی یکسانی را ارائه می‌دهند و مهم نیست که کاربران از کدام اتصال استفاده خواهند کرد. ال جی هنوز قیمت این مدل را اعلام نکرده اما ادعا می‌کند که این مانیتور در هفته آخر آگِست یعنی چند روز دیگر به بازار عرضه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ریست کردن ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *