تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ Sky Z7 شرکت Eurocom معرفی شد

لپ تاپ Sky Z7 شرکت Eurocom

هر جا سخن از شرکت Eurocom باشد ، قطعا به یاد لپ تاپ های قدرتمند آن خواهید افتاد. لپ تاپ Sky Z7 شرکت Eurocom نیز محصولی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

لپ تاپ Sky Z7 شرکت Eurocom

لپ تاپ جدید Sky Z7 به پردازنده کلاس دسکتاپ Core i9-10900K اینتل مجهز شده است. این پردازنده با 10 هسته و 20 رشته، برای پردازش‌های سنگین و بازی‌ها مناسب است. جالب است بدانید که Sky Z7 دارای یک مادربرد کلاس دسکتاپ با چیپست Z490 است. Sky Z7 را می‌توانید با حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 در فرکانس 3200 مگاهرتز سفارش دهید. این لپ تاپ با چندین نمایشگر متفاوت عرضه می‌شود که تمامی آنها در سایز 17.3 اینچی هستند.

نمایشگرهای FHD و UHD/4K با پنل های IPS و فرکانس به‌روزرسانی 144 هرتز که از NVIDIA G-Sync نیز پشتیبانی می‌کنند. Sky Z7 شما را از فضای ذخیره سازی بی نیاز می‌کند. این لپ تاپ با حداکثر 13 ترابایت حافظه SSD عرضه می‌شود. Sky Z7 دارای سه درگاه SSD M.2 نوع NVME است که می‌تواند 12 ترابایت حافظه SSD NVME را در خود جای داده و یک اسلات SSD M.2 دیگر نیز به گذرگاه SATA نسل سوم متصل شده است که از 1 ترابایت حافظه بهره می‌برد.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید لوازم جانبی لپ تاپ

پردازش‌های گرافیکی در این غول قدرتمند بر عهده کارت گرافیک پرچمدار NVIDIA RTX 2080 Super است. یوروکام از نسخه استاندارد کارت گرافیک NVIDIA RTX 2080 Super استفاده کرده و این به معنی عدم استفاده از نسخه‌های ضعیف‌تر Max-Q است. Sky Z7 دارای یک باتری 97 واتی است که علی رغم توان بالا، با توجه به سخت افزارهای مورد استفاده زمان زیادی را در خدمت شما نخواهد ماند.

دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ جذاب شامل استفاده از آداپتورهای دو گانه 560 و 780 واتی، قابلیت ارتقاء و تعویض تمامی قطعات اعم از ذخیره سازی، رم، پردازنده و کارت گرافیک، سیستم صوتی 2 به 1، صفحه کلید RGB، کنترلر Killer E3000 برای شبکه LAN، شبکه بدون سیم دو باند Killer Wi-Fi 6 AX 1650x، پورت Thunderbolt 3 و HDMI 2.0 می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید 14 رونمایی شد

حافظه‌های ذخیره سازی Sky Z7 در آرایش RAID قرار داشته و در نتیجه با سرعتی کم نظیر روبرو خواهیم بود. این لپ تاپ امکان استفاده از سه نمایشگر به صورت همزمان را ممکن ساخته است. شرکت Eurocom این لپ تاپ را برای پردازش‌های سنگین نظیر کاربردهای ایستگاه کاری (Workstation) پیشنهاد می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *