بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بررسی بازی Hellpoint

بررسی بازی Hellpoint

با گسترش صنعت گیمینگ ، بازی های ویدیویی مختلفی به بازار ارئه شده است. برخی از آنها موفق بوده و برخی دیگر با شکست مواجه شده اند. بازی Hellpoint در تاریخ 30 ژوئن 2020 (10 تیر 99)  برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و لینوکس منتشر شده است. در این بخش قصد داریم به بررسی بازی Hellpoint بپردازیم.

بررسی بازی Hellpoint

داستان بازی

این بازی در بازه زمانی پس از یک فاجعه کوانتومی عظیم به نام Merge تنظیم شده است که در یک لحظه، تمامی موجودات زنده به سرعت ذهن خود را از دست داده و حافظه و بدن‌هایشان با همزاد خود در جهان‌های موازی ادغام می‌شود. این اتفاق همچنین موجوداتی با قدرت فوق‌العاده را که باید تنها باقی بمانند، به خود جلب کرده است.

حال شما به عنوان یک شخصیت مرموز و بی‌نام که به عنوان Spawn شناخته می‌شود، بازی کرده و اهداف خود را کاملاً مطابق با انتخاب‌های خود در طول بازی Hellpoint پیش می‌برید. در ابتدای بازی، شما در ایستگاه فضایی متروکه Irid Novo، در مدار یک سیاهچاله فوق‌العاده بزرگ از خواب بیدار می‌شوید. هرچه در این ایستگاه پیش روید، با خواندن داده‌های رایانه، اطلاعات مختلفی برایتان آشکار می‌شود.

کمی پس از شروع بازی متوجه خواهید شد که شما توسط «نویسنده» (The Author) ایجاد شده‌اید تا داده‌هایی را جمع آوری کرده و ایستگاه را نجات دهید. او به شما خواهد گفت که پس از ادغام همه چیز خراب شده و وی بیمار است. کمی بیشتر که در بازی Hellpoint پیش بروید، متوجه خواهید شد که The Author در واقع یک هوش مصنوعی و پروژه‌ای است که توسط ایستگاه Irid Novo ایجاد شده است.

این مطلب را هم ببینید
هایسنس از تلویزیون game tv ace 2023 با رفرش ریت 240 هرتز رونمایی کرد

هدف اصلی و واقعی نویسنده نیز جمع‌آوری داده‌هایی از تمام جهان‌های موازی برای به دست آوردن قدرت نهایی، تبدیل شدن به یک خدا و برطرف کردن مشکلات بشریت است؛ صرف نظر از این امر که چه هزینه‌ای می‌تواند این کار داشته باشد. در پایان بازی Hellpoint، بازیکن قادر خواهد بود تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد داده‌ها را به نویسنده بدهد یا می‌خواهد جلوی The Author را بگیرد و با او بجنگد.

گیم پلی بازی

گیم پلی بازی Hellpoint عمدتاً حول نبرد می‌چرخد. بازیکن هم امکان حملات سبک و هم سنگین و قدرتمند را خواهد داشت. علاوه براین، مکانیک فرار نیز برای بازیکن وجود دارد. بازی به شدت به اکتشاف متکی است و اسرار زیادی برای کشف ارائه می‌دهد. این اطلاعات ممکن است در پشت درهای مخفی یا در مکان‌هایی به ظاهر غیرقابل دسترسی پنهان شوند که با استفاده از مکانیک پرش به آنها می‌توان رسید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Summoners War: Lost Centuria

این بازی کمی متفاوت از بازی Dark Souls بوده و در اینجا نمی‌توانید شخصیت خود را شخصی سازی کنید یا ظاهر و سبک آن را تغییر دهید. پس از شروع بازی Hellpoint، آموزش‌هایی اساسی از طریق نشانگرهای درخشان روی دیوارها به شما گفته می‌شود که بازیکن را به اولین برخورد با دشمن و جنگ سوق می‌دهد. همه چیز کم کم پیشرفت می‌کند تا شما بدون ترس پیشرفت کنید. همچنین بازی Hellpoint از نظر نبرد و حرکت بسیار راحت است. با این حال بسیار چالش‌برانگیز نیز محسوب می‌شود. درگیری‌ها کاملا استراتژیک طراحی شده و سریع هستند. یکی از اصلی‌ترین نکات موجود در بازی Hellpoint، حرکت پرشی است که می‌تواند یک راه عالی در لحظه‌های مهم باشد؛ زیرا می‌توانید پس از یک ترکیب موفق پرش به علاوه حمله سنگین، دشمن را به قتل برسانید.

یک Crack در طول بازی خواهید داشت که با لمس کردن فعال شده و می‌تواند ویژگی‌های شخصیت بازی را ارتقا دهد. با پیشرفت در بازی Hellpoint نوعی میزهای کار به شما ارائه می‌شود که می‌توانید تجهیزات خود را ارتقا داده و سلاح‌های خود را بهبود ببخشید. همچنین در اینجا شما به نوعی معجون با تکنولوژی پیشرفته دست خواهید یافت تا صدمات خود را بهبود بخشید. با شکست دادن دشمنان می‌تواند این معجون دوباره پر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *