بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی طولانی‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ

طولانی‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ

یکی از معیارهایی که می‌تواند در سنجش یک بازی شرکت داشته باشد، قطعا طول مدت زمانی است که برای به پایان رساندن آن نیاز دارید. برخی گیمرها تمایل دارند تا هر چه سریعتر به پایان بازی برسند اما برخی دیگر ترجیح می دهند یک گیم پلی طولانی را تجربه کنند. اگر می خواهید طولانی‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

طولانی‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ

Dragon Age: Inquisition

می‌توان Dragon Age: Inquisition را طولانی‌ترین بازی مدرن کمپانی بازی‌‌سازی Bioware دانست. مانند بسیاری از بازی‌های سبک WRPG در این لیست، خط داستانی اصلی بازی زیاد طولانی نیست اما اکثر بازیکنان وسوسه می‌شوند تا بخش‌های مختلفی را کشف و مأموریت‌های جانبی را هم به پایان برسانند و این موارد باعث می‌شوند تمام کردن بازی چیزی بیش از 80 ساعت زمان ببرد.

Fallout: New Vegas

بازی Fallout: New Vegas بازی دیگری است که در آن داستان اصلی حدود 30 ساعت به طول خواهد انجامید اما هنگامی که شروع به بازی کنید نمی‌توانید به قسمت‌های مختلف بازی نروید و بخش‌های مختلف لاس وگاس را کشف نکنید. تجربه کامل این بازی نیز بیش از 100 ساعت طول خواهد کشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Rabbids Coding

Baldur’s Gate II

Baldur’s Gate II یکی از بازی‌های سبک RPG است که می‌توان آن را جزو بازی‌های کلاسیک دانست. این بازی الهام بخش بازی‌های مدرنی مانند بازی Pillars of Eternity است. تنها کامل کردن خط اصلی داستانی بازی بیش از 70 ساعت زمان خواهد برد اما با گشت و گذار در محیط‌های بازی و سر زدن به مناطق مختلف حداقل 100 ساعت زمان نیاز دارید تا این بازی را به پایان برسانید.

Xenoblade Chronicles II

بازی Xenoblade Chronicles II در اواخر سال گذشته منتشر شد و همانند نسخه قبلی این بازی زمان زیادی را برای به پایان رساندن نیاز دارد. برای به پایان رساندن و رسیدن به پایان اصلی بازی حدود 100 ساعت زمان نیاز خواهید داشت اما با کامل کردن اهداف جانبی موجود در بازی و گشتن مناطق مختلف چیزی حدود 200 ساعت برای تکمیل بازی زمان نیاز است!

Fallout 4

آنچه Fallout 4 را به یک بازی جهان باز فوق العاده تبدیل کرده و باعث شده تا نسبت به دیگر بازی‌های هم سبک خودش یک سر و گردن بالاتر باشد، DLCهای متنوع این بازی است (دی ال سی (DLC) یا به ترجمه فارسی «محتوای قابل دانلود» عبارت است از محتوای اضافه‌ای که پس از عرضه بازی توسط شرکت سازنده آن ارائه می‌شود که باید از اینترنت دانلود شود و بسته به نوع بازی می‌تواند مرحله، سلاح، لباس و یا چیزهایی از این قبیل را به بازی شما اضافه کند). جهان نوکا به تنهایی منطقه‌ای بسیار قابل توجه برای کاوش و گشت و گذار است و حتی بدون استفاده از DLCها و پیروی از خط اصلی داستان بازی، به انتها رساندن بازی بیش از 100 ساعت زمان خواهد برد.

این مطلب را هم ببینید
نحوه اتصال و همگام سازی کنترلر ایکس باایکس وان(Xbox One)

The Witcher 3

Witcher 3 یک بازی عظیم است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و محتوای جانبی ارزشمندی را به بازیکنان ارائه می‌کند. این بازی به قدری خوب ساخته شده که تقریباً غیر ممکن است به سمت بخش‌های فرعی آن کشیده نشوید و از خط داستانی فاصله نگیرید! Witcher 3 همچنین دارای مراحل طولانی است و با داشتن همه موارد یک بازی جذاب، شما با طولانی‌ترین بازی WRPG در طول تاریخ طرف هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *