بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بررسی بازی Minecraft Dungeons

بازی Minecraft Dungeons

دنیای بازی ها روزبروز در حال گسترده تر شدن می باشد. یکی از محبوب ترین آن ها بازی Minecraft Dungeons است که در این بخش به بررسی آن می پردازیم.

بازی Minecraft Dungeons

داستان بازی

بازی Minecraft Dungeons داستان بی‌خانمانی به‌نام آرچی را روایت می‌کند که توسط تمام اطرافیانش و افرادی که ملاقات می‌کند مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد و طرد می‌شود. آرچی خیلی اتفاقی سنگی عجیب به نام گوی سلطه Orb of Dominance را پیدا می‌کند که نیروهای بسیار قدرتمندی را در اختیارش قرار می‌دهد، ولی در ازای آن‌ها قلبش را سنگی و شخصیتش را به فردی فاسد و انتقام‌جو تبدیل می‌کند.

آرچی به دنبال انتقام از همه افرادی که به او ستم کرده بودند با ارتش جدیدش در دنیای ماینکرافت راهی می‌شود. تمامی روستاها را نابود و همه چیز را غارت می‌کند و روستاییان را وادار می‌کند به عنوان برده کار کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Kingdoms of Amalur Re-Reckoning

در بازی Minecraft Dungeons بازیکنان باید مکان‌های مختلفی را کاوش کنند و برای رفتن به مراحل بعدی، درخواست‌ها را کامل کنند و در بازی پیش روند تا زمانی که وارد قصر آرچی شده، سنگ قدرت را نابود کنند و آرچی را که تحت تاثیر نیروی قدرتمند سنگ است، نجات دهند.

پس از نابودی گوی سلطه، بازیکنان با آرچی مهربانی رو به رو می‌شوند که درونش خبری از حس انتقام، خونریزی و جنگ نیست و به افتخار این پیروزی همراه با روستاییان جشنی برپا می‌کنند. اما در حالی که بازیکنان حس می‌کنند نبرد به اتمام رسیده، سازندگان تصویری از گوی سلطه را به نمایش می‌گذارند که در حال احیاء و بازسازی دوباره خودش است.

پلتفرم های بازی

بازی Minecraft Dungeons در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و PC قابل دسترسی است. هیچ حرفی در مورد اینکه آیا روزی نسخه‌ای برای تلفن‌های همراه هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد یا خیر زده نشده است، اما به احتمال زیاد در نهایت آن را در پروژه xCloud خواهیم دید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تمیز کردن دسته کنسول پلی استیشن

نقد بازی

Minecraft Dungeons در مبارزات و موقعیت‌های پیچیده شخصیت‌سازی، رضایت‌بخش عمل کرده است. این بازی برای هر نوع کاربری مناسب است. درست است که یک بازی ساده است، اما بی اهمیت نیست. ما معتقدیم که این بازی با آغوشی باز از طرف سازندگان آن برای طرفدارانش و با ترکیب سبک و ژانر و عمقی با تعادل خوب اینجاست.

Minecraft Dungeons بازی مسحور کننده‌ای است که شما و فرزندانتان را برای چند ساعت حسابی سرگرم می‌کند. با گذشت یک دهه از بازی اصلی، این یک حرکت بسیار هیجان‌انگیز است و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم در آینده بازی تا کجاها پیش می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *