بازی و سرگرمی

معرفی بهترین لوازم جانبی ایکس باکس در سال 2020

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس

خرید اکسسوری برای کنسول گیمینگ مقوله ایست که شاید به اندازه خرید خود کنسول و بازی های آن حائز اهمیت باشد. در واقع داشتن تجهیزات گیمینگ مناسب می تواند در عملکرد گیمر بسیار موثر باشد. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین لوازم جانبی ایکس باکس در سال 2020 بپردازیم.

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس در سال 2020

کیت شارژ ایکس باکس وان

از میان تمام لوازم جانبی ایکس باکس وان اس، شاید مهمترین و کاربردی‌ترینشان کیت شارژ باشد. با استفاده از این کیت می‌توانید باتری قلمی کنترلر وایرلس خود را با یک باتری قابل شارژ تعویض کنید تا دیگر برای استفاده از کنترلر نیاز نباشد مدام باتری‌های آن را عوض کنید. به غیر از خارج کردن و وارد کردن دیسک‌های بازی، شاید آزاردهنده‌ترین بخش کنسول ایکس باکس تعویض باتری‌های دسته باشد.

با خرید این کیت دیگر حتی لازم نیست درب محفظه باتری کنترلر را باز کنید. هر زمان که باتری نیاز به شارژ داشت می‌توانید کابل میکرو USB را به دسته وصل کنید و همزمان با شارژ باتری از دسته استفاده کنید.

هدست وایرلس استیل‌سریز Arctis 9X

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس

اگر به دنبال بهترین هدست برای ایکس باکس خود می‌گردید، به سختی می‌توانید محصولی بهتر از هدست Arctis 9X استیل‌سریز در بازار پیدا کنید. این هدست را هم می‌توان به صورت بی‌سیم و هم سیمی به دستگاه‌هایی مثل ایکس باکس وان و یا گوشی‌های هوشمند متصل کرد. نقطه قوت اصلی این هدست کیفیت صدای فوق‌العاده در کنار عمر باتری بالای آن است. علاوه بر این با توجه به وزن 372 گرمی Arctis 9X، شما می‌توانید برای ساعت‌ها بدون احساس خستگی از این هدست استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی قدرت جادو در دستان شما majic the gathering arena

هارددیسک اکسترنال سیگیت برای ایکس باکس با ظرفیت 2 ترابایت

طی چند سال اخیر بازی‌های ایکس باکس وان آنقدر از نظر حجم بزرگ شده‌اند که بعد از نصب چند بازی، ظرفیت هارد دیسک 500 گیگابایتی کنسول به اتمام می‌رسد. بدتر این که شما بدون باطل کردن گارانتی نمی‌توانید تغییری در حافظه خود کنسول داده و ظرفیت آن را افزایش دهید. به این ترتیب تنها دو راه پیش رویتان است؛ یا باید بازی‌های قدیمی را حذف کنید یا یک هارد دیسک اکسترنال خریداری کنید.

از آنجایی که خیلی از گیمرها به این راحتی حاضر نیستند قید بازی‌هایشان را بزنند، اکثرا به سراغ خرید یک هارد دیسک اکسترنال می‌روند. از دید ما از بین هارد دیسک‌های اکسترنال، هارد دیسک سیگیت که به طور اختصاصی برای ایکس باکس وان ساخته شده بهترین انتخاب است. شما با خرید این هارد 2 ترابایت فضای اضافی در دستگاهی که به راحتی در جیب جا می‌شود در اختیار خواهید داشت. افزون بر این از آنجایی که این هارد از USB نسل سوم استفاده می‌کند، لزومی ندارد نگران لگ باشید.

آداپتور هدست استریو ایکس باکس وان

یکی از بزرگترین دردسرهای یک هدست سیمی، تنظیم کردن سیم‌ها و محل قرارگیری خود هدست است. شما با خرید آداپتور هدست استریو می‌توانید از این مشکلات خلاص شوید. این محصول یکی از آن لوازم جانبی نیست که نیم ساعت بعد از استفاده مدام دچار مشکل شود و بدتر اعصاب شما را خورد کند. این آداپتور یک محصول باکیفیت است که می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما هنگام استفاده از یک هدست سیمی کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Red Dead Redemption 2

فقط کافی است آن را به دسته وصل کرده و سپس هدست را نیز از طریق جک صدا به آداپتور متصل کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای کم یا زیاد کردن صدا، بازی را متوقف کنید، هر کنترلی که نیاز داشته باشید در این آداپتور و درست در دسترستان قرار دارد.

فرمان مسابقه ای Thrustmaster TMX

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس

یکی دیگر از لوازم جانبی ایکس باکس فرمان مسابقه‌ای است. تعداد بازی‌های مسابقه‌ای ایکس باکس آنقدر زیاد است که واقعا حیف است اگر آن‌ها را با دسته استاندارد کنسول بازی کنید. چه مشغول بازی Forza Horizon 4 باشید یا Project Cars 2، هنگام اجرای این بازی‌ها با دسته هرگز به طور کامل نمی‌توانید خودتان را در دنیای مسابقات دیوانه‌وار آن‌ها غرق کنید. فرمان Thrustmaster TMX بر روی یک محور آهنی ساخته شده تا تجربه رانندگی واقعی را در اختیار شما قرار دهد.

این فرمان 11 اینچی می‌تواند تا 900 درجه بپیچد و بر روی آن هم دکمه‌های مختلفی برای کنترل بهتر درون بازی قرار گرفته است. همچنین یک پدال گاز و یک پدال ترمز نیز روی زمین قرار می‌گیرند. گرچه گزینه‌های بهتری در بازار وجود دارند، اما آن‌ها قیمت بسیار زیادی را از کاربر طلب می‌کنند و اگر بازی‌های اتوموبیل‌رانی را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کنید، واقعا پرداخت مبلغ اضافی برای آن‌ها منطقی نیست و Thrustmaster TMX می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *