بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های لگو برای گوشی

بهترین بازی های لگو برای گوشی

شرکت لگو که خط تولید اسباب بازیهای پلاستیکی لگو را در اختیار دارد، شرکت خصوصی دانمارکی است که دفتر مرکزی اش در شهر بیلاند (Billund) دانمارک واقع شده است و تاریخچه اش به سال ۱۹۳۲ باز می گردد. بازی های دیجیتال این شرکت نیز طرفداران خاص خود را دارد. اگر می خواهید بهترین بازی های لگو برای گوشی را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های لگو برای گوشی

LEGO Juniors Create and Cruise

بازی لگو جونیور بهترین بازی لگو برای اندروید در سال 2020 است. این بازی محصول LEGO System A/S و برای بچه‌های پیش دبستانی مناسب است؛ چراکه می‌تواند قوه تخیل و تصویرسازی بچه‌ها را تقویت کند.

در این بازی باید با ماشین حرکت کنید و آنقدر سکه جمع کنید تا قفل مراحل لگو باز شود. در این عنوان بچه‌ها با قدرت تخیل خودشان ماشین لگویی خودشان را می‌سازند. مراحلی که باز می‌شوند بخشی از صحنه سه بعدی و رنگی بازی می‌شوند که کودک با ماشین لگویی‌اش در آن حرکت می‌کند. در این بازی کودک شما علاوه بر اینکه سرگرم می‌شود و انیمیشن‌های شفاف و دوستانه دارد، قدرت تخیلش نیز پرورش می‌یابد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Oddmar

LEGO Nexo Knights Merlok 2.0

یکی دیگر از بازی های لگو برای اندروید که در سال 2020 معرفی شد بازی LEGO Nexo Knights Merlok 2.0 است. که این بازی هم از استودیوی بازی لگو سیستم A/S است. در این بازی موجودی شیطانی و ارتش سنگی‌اش به سرزمین نایتون حمله کرده است تا نیروهای ممنوعه را به دست آورد و از آن طریق نیروی تاریکی را بیدار کند. شما در این بازی باید به کمک جادوگری به نام مرلاک شوالیه‌های نکسو را جمع کنید و با کمک آن‌ها از شهر دفاع کنید.

LEGO City

در این بازی باید راز زیر یخ‌ها را پیدا کنید. برای اینکار باید قطعات یخ را بردارید و آن‌ها را باز کنید و ببینید چه چیزی در آن‌هاست. این بازی یک ماموریت خلاقانه است که برای بچه‌های 6 تا 8 سال طراحی شده است تا ماشین‌های آتش نشانی خودشان را بسازند و با آن آتش‌ها را خاموش کنند، خانه بسازند یا هلیکوپتر و ماشین بسازند. در این عنوان می‌توانید با ماشین پلیس به تعقیب و گریز دزدان بپردازید و آن‌ها را به دام بیندازید. در بازی LEGO City مهارت‌های خود را ارتقا دهید و ماموریت‌ها را انجام دهید و شهر را آنگونه که دوست دارید بسازید.

این مطلب را هم ببینید
بخش Career Mode بازی فیفا

LEGO Creator Islands

بازی LEGO Creator Islands از بهترین بازی های لگو اندروید است که توسط استودیوی A/S معرفی شده است. در این بازی شما می‌توانید جزیره‌های مختلفی را کشف کنید و آن را مطابق سلیقه خودتان بسازید. این بازی جالب است و به نوعی شبیه سازی برای ساخت و ساز است. در این بازی می‌توانید خانه‌های بامزه و خودروهای بانمک خود را بسازید؛ مانند کامیون، هواپیما و قایق. برای اینکار با هر ساخت و سازی جایزه جمع می‌کنید که با این جایزه‌ها می‌توانید مدل‌های جالب و هوشمندانه 3 در 1 را باز کنید. در این عنوان شانس این را خواهید داشت که به جزیره‌های دیگر سفر کنید و در آنجا خرگوش، میمون و موجودات حیرت انگیز دیگری ببینید.

LEGO® Star Wars™: TCS

بازی جنگ ستارگان لگویی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی‌های لگویی است که شامل صحنه‌های جنگی و هیجان انگیز است و نیاز به سرعت بالایی دارد. بازی یک گزینه چند معمایی هم دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید و هیجان بازی را بیشتر کنید. در این عنوان باید با موجودات فضایی بجنگید و از سرزمینتان دفاع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *