اخبار تکنولوژی

بررسی ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی

امروز می خواهیم شما را با ساعت هوشمند شیائومی آشنا کنیم. طراحی ساعت Mi Watch شیائومی بلافاصله یادآور اپل واچ است، هیچ کس نمی تواند منکر آن شود. با این حال، اینطور نیست که ویژگی‌های فنی ساعت هوشمند Wear OS با 4G و eSIM با توجه به قیمت بسیار خوب باشد. GIGA به شما نشان می دهد که Xiaomi Mi Watch چه کاری می تواند انجام دهد. اگر می خواهید بیشتر با ساعت هوشمند شیائومی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این ساعت چیست؟

قبلاً شایعاتی در مورد ساعت هوشمند شیائومی با سیستم عامل Wear OS گوگل (Android Wear سابق) وجود داشت. اکنون اینجاست، ساعت هوشمند چینی که تقریباً بی‌رحمانه از الگوی آشکار اپل از نظر طراحی تقلید می‌کند.

ساعت هوشمند شیائومی

قاب مستطیلی Mi Watch دارای ابعاد 44.69 × 36.92 × 12.28 میلی‌متر است و صفحه‌نمایش AMOLED با کنتراست بالا را در خود جای داده است که در زیر شیشه گوریلا گلس 3 ضد خش با لبه‌های گرد قرار گرفته است. با این حال، تنها یک اندازه برای انتخاب وجود دارد. گوشه های بدنه و نمایشگر گرد هستند و یک تاج برای کار به کناره وصل شده است. ظاهر مدرن و ظریف است – اما همانطور که گفتم قبلاً از کوپرتینو شناخته شده است. شاید شیائومی باید از این فرصت استفاده می کرد تا شجاعت خلاقانه خود را نشان دهد و راه خود را طی کند. ساعت هوشمند شیائومی ویژگی های منحصر به فردی دارد.

اما از آنجایی که ساعت هوشمند به ارزش ها و عملکردهای درونی آن نیز بستگی دارد، باید اعتراف کنید که غول تلفن همراه چینی تکالیف خود را در این موارد انجام داده است: Qualcomm Snapdragon Wear 3100 SoC قدرتمند و کم مصرف است. این ساعت هوشمند از 4G (تماس های تلفنی از طریق Voice over LTE)، eSIM، WLAN (802.11 b/g/n)، بلوتوث 4.2، GPS، NFC (پرداخت بدون تماس) پشتیبانی می کند.

مشخصات ویژه ی این ساعت چیست؟

Wear OS از Google با رابط سفارشی «MIUI for Watch» به عنوان نرم‌افزار استفاده می‌شود. تولیدکنندگان دیگر مانند سامسونگ یا اپل هر کدام به راه‌حل‌های خود متکی هستند. ورزشکاران از نمایشگر ضربان قلب خوشحال خواهند شد، این ساعت همچنین چرخه های خواب را در صورت لزوم کنترل می کند و می تواند 10 فعالیت مختلف (دویدن، دوچرخه سواری، شنا و غیره) را ضبط کند. ساعت هوشمند شیائومی مشخصات ویژه ای دارد.

این مطلب را هم ببینید
امکان انتخاب GPU مخصوص هر برنامه در آپدیت جدید ویندوز 10 فراهم می شود

ساعت Mi Watch شیائومی در درجه اول برای کاربران تلفن های هوشمند اندرویدی طراحی شده است که به دنبال جایگزینی ارزان برای اپل واچ هستند. این ساعت هوشمند علاوه بر اپلیکیشن اندروید، نسخه‌ای را برای iOS نیز ارائه می‌کند تا ساعت Mi Watch شیائومی با آیفون نیز قابل استفاده باشد.

گفته می شود ساعت Mi Watch شیائومی در رنگ های مشکی و نقره ای به طور رسمی در چین به فروش می رسد. ما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن در آلمان نداریم. به محض در دسترس قرار گرفتن، GIGA این مقاله را به روز خواهد کرد. قیمت برای چین 1300 یوان (تقریباً 168 یورو) است.

کاربرد این ساعت چیست؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه به روز هستید و به نوتیفیکیشن های اپلیکیشن های مورد علاقه خود توجه دارید. اگر شما فردی هستید که دوست دارید داده ها و آمارهای زندگی روزمره خود را تجزیه و تحلیل کنید، قطعاً به یک ساعت هوشمند نیاز دارید و نمی توانید این مقاله را از دست بدهید.

ما مطمئن هستیم که شیائومی طیف گسترده ای از ساعت های هوشمند را با برند Amazfit خود ارائه می دهد. به همین دلیل در این مقاله بهترین مدل ها را با توجه به معیارهای مختلف به شما معرفی می کنیم تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید. هدف ما این است که شما از تمام مزایای داشتن ساعت شیائومی بهره مند شوید. ساعت هوشمند شیائومی مشخصات خاص خود را دارد.

ساعت هوشمند شیائومی

برند شیائومی با مجموعه Amazfit خود ساعت های با کیفیت را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد. آنها دوباره این کار را کردند، به دلیل قیمت ها و ویژگی های گسترده ای که محصولاتشان ارائه می دهند، بازار را شکستند. برای اتصال باید نیازهای خود و سازگاری با سیستم عامل دستگاه های خود را بدانید. آمازفیت طیف گسترده ای از ساعت های متناسب با نیازهای شما را ارائه می دهد که قیمت آنها از 40 تا 190 یورو متغیر است.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر گیمینگ ایسر Nitro XV2 ؛ اولین نمایشگر گیمینگ دنیا با رفرش ریت 390 هرتز!

شیائومی بهترین ساعت ها را ارائه می دهد

شیائومی برندی است که در هر بازار فناوری بسیار حضور دارد. این سازنده چینی در سال های اخیر سرعت رشد بالایی را تجربه کرده است و در کشور ما به طور فزاینده ای محبوب می شود. در زیر مجموعه ای از 5 مدل فوق العاده را انتخاب کرده ایم که می توانند کاملاً با نیازهای شما سازگار شوند.

شما در حال حاضر کامل ترین طیف ساعت های شیائومی را می شناسید، اکنون به جنبه های کلی تر این برند می پردازیم. هدف ما این است که در طول فرآیند خرید هیچ شکی نداشته باشید و ساعتی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. برای این منظور، ما اطلاعات دقیقی در مورد سؤالات احتمالی که ممکن است در طول فرآیند داشته باشید به شما ارائه می دهیم.

ساعت هوشمند ساعتی است که ظاهر سنتی دارد اما از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می شود. با استفاده از آن می توانید برنامه های تلفن همراه خود را مدیریت کنید، تماس ها و پیام ها را دریافت کنید و معیارهایی مانند ضربان قلب، نبض و اندازه گیری های مختلف مربوط به فعالیت بدنی را کنترل کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با ساعت هوشمند شیائومی آشنا کنیم. از طرف دیگر، یک دستبند تناسب اندام یا بند هوشمند ممکن است صفحه نمایش داشته باشد یا نداشته باشد. عملکرد اصلی آن نظارت بر جنبه های زندگی شما مانند مراحل، کالری، تمرینات خاص یا خواب است. آنها دارای یک سنسور حرکت برای تجزیه و تحلیل فعالیت شما هستند. معمولاً نمی‌توانید اعلان‌ها را مدیریت کنید زیرا استفاده، طراحی و عملکرد آن‌ها بیشتر به سمت ورزش است. شیائومی هر دو محصول را در کاتالوگ خود دارد زیرا استفاده از آنها اغلب می تواند مکمل یکدیگر باشد، مخصوصا برای ورزشکاران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *