موبایل و تجهیزات جانبی

بررسی سامسونگ گلکسی 5G A32

راهنمای خرید گوشی و بررسی سامسونگ گلکسی 5G A32

بررسی سامسونگ گلکسی 5G A32

امروز قصد داریم به بررسی سامسونگ گلکسی 5G A32 بپردازیم. همچنین شما می توانید جهت مشاهده انواع لوازم جانبی موبایل و تجهیزات تولید محتوا با مراجعه به سایت پایاتل آنان را مشاهد نمایید.

قیمت سامسونگ گلکسی A33 5G در ایران به طور رسمی از طریق وب سایت این شرکت تایید شده است. گوشی جدید سامسونگ هفته گذشته در کنار گلکسی A73 5G در کشور عرضه شد. قیمت دو نوع ذخیره سازی این گوشی چند روز پیش به صورت آنلاین اعلام شد. سامسونگ گلکسی A33 5G دارای دوربین چهارگانه پشتی است و حداکثر 8 گیگابایت رم دارد.
این دستگاه همچنین دارای هشت هسته Exynos 1280 SoC است و دارای صفحه نمایش Super AMOLED 90 هرتزی است. این گوشی در دو نوع فضای ذخیره سازی متمایز و چهار نوع رنگ مختلف در دسترس خواهد بود. اگر می خواهید بیشتر با سامسونگ گلکسی 5G A33 آشنا شوید، تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی های این گوشی چیست؟

سامسونگ گلکسی A33 5G قیمتی معادل روپیه دارد. 28499 برای نسخه 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی. مدل 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی با قیمت 30000روپیه عرضه می شود. قیمت های تایید شده انواع گلکسی A33 5G با قیمت هایی که چند روز پیش توسط یک اطلاعات افشا شده بود مطابقت دارد. این گوشی هوشمند در چهار رنگ مختلف عرضه می شود – مشکی عالی، آبی عالی، هلویی عالی و سفید عالی. سامسونگ گلکسی A33 5G با قیمت 369 یورو (تقریبا 30800 روپیه) در اروپا عرضه شد.

بررسی سامسونگ گلکسی 5G A32

راهنمای خرید و بررسی سامسونگ گلکسی 5G A32

مشخصات سامسونگ گلکسی A33 5G: Samsung Galaxy A33 5G روی اندروید 12 با One UI 4.1 در بالا اجرا می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی فول اچ دی پلاس سوپر آمولد است که نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز دارد. در زیر کاپوت، گوشی سامسونگ از پردازنده هشت هسته ای Exynos 1280 SoC به همراه حداکثر 8 گیگابایت رم استفاده می کند. Samsung Galaxy A33 5G ویژگی های عالی دارد.

برای اپتیک، این گوشی هوشمند از یک دوربین پشتی چهارگانه بهره می برد که شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض است. تنظیمات دوربین همچنین دارای دوربین عکاسی ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. سامسونگ یک سنسور دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلوی گلکسی A33 5G ارائه کرده است. سامسونگ گلکسی A33 5G همچنین دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی به صورت استاندارد است. این گوشی با طیف وسیعی از گزینه های اتصال، از جمله 5G و پورت USB Type-C عرضه می شود. این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، اگرچه یک شارژر پشتیبانی شده در جعبه بسته بندی نشده است.

این مطلب را هم ببینید
انتشار جزییاتی از 12 گوشی جدید شیاومی برای سال 2022

کاربرد این گوشی ها چیست؟

اگر سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا ستاره پر زرق و برق سری پرچمداران این شرکت است، گلکسی A53 5G جایگزینی فریبنده در سری میان رده و مقرون به صرفه گلکسی A این شرکت است. اما شما در اینجا نقدی درباره A53 5G نمی خوانید. بررسی مدل خواهر و برادر لاغر شده آن را می خوانید. Samsung Galaxy A33 5G ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G سامسونگ نیست – همچنین بهترین دوربین، بهترین عملکرد یا بهترین نمایشگر سری A را ندارد. در عوض، این یک خودروی همه کاره شجاع است که جایی در وسط محدوده گلکسی A قرار دارد.

بحث چیزی شبیه به این است: این تلفن مجهز به 5G با صفحه‌نمایش زیبا و باتری بادوام احتمالاً برای کسانی که دوست دارند تلویزیون و فیلم را در حال حرکت پخش کنند، حتی بدون زنگ‌ها و سوت‌های اضافی که قیمت را بالا می‌برد، کافی خواهد بود. به سمت A53 یا S22 حرکت می کند.

قلاب؟ این گوشی هوشمند نه تنها شباهت زیادی به A32 5G سال گذشته دارد (تفاوت های اصلی رزولوشن صفحه نمایش و چیپست است)، بلکه به خوبی A53 5G نیست، که بهتر است و در بیشتر زمینه ها اینطور نیست، هزینه بسیار بیشتری دارد. قبل از بررسی عمیق ما، همکاران بریتانیایی ما قبلاً نگاهی به گوشی هوشمند جدید 5G مقرون به صرفه سامسونگ انداخته‌اند تا ببینند چگونه است.

مزایای این گوشی چیست؟

گفته می شود که سامسونگ گلکسی A33 5G قیمتی معادل 369 یورو دارد و در نتیجه بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمتی که قابلیت 5G را نیز دارند تقویت می کند. برخلاف مدل خواهر و برادر، در اینجا فقط می توانید از یک نوع حافظه انتخاب کنید، یعنی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. عرضه در 22 آوریل انجام می شود و در رنگ های هلویی، سفید، آبی و مشکی عرضه می شود. برای مقایسه: A53 5G با همان اندازه حافظه 80 یورو بیشتر قیمت دارد. Samsung Galaxy A33 5G مزایای زیادی دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در موبایل

با این قیمت، ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G است که دیده‌ایم – از سامسونگ یا هر برند دیگری – اما مقرون به صرفه‌تر از A53 5G است که قیمت آن 449 یورو است. همچنین بسیار مقرون به صرفه تر از پرچمداران سامسونگ است، مانند Galaxy S22 که 849 یورو قیمت دارد. همچنین از Galaxy A32 5G گران‌تر است – می‌توانید قیمت آن را در زیر مشاهده کنید.

بررسی سامسونگ گلکسی 5G A32

راهنمای خرید و بررسی سامسونگ گلکسی 5G A32

Samsung Galaxy A33 5G یک گوشی هوشمند با اندازه متوسط ​​است. بسته به اینکه دست شما چقدر بزرگ است، یا در دست شما احساس خوبی دارد یا کمی بیش از حد بزرگ است. پشت دستگاه از پلاستیک ساخته شده و دوربین کمی از جنس آن بیرون زده است. در لبه های دستگاه دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا قرار دارد. یک پورت USB-C نیز وجود دارد، اما جک هدفون 3.5 میلی متری وجود ندارد. شما می توانید گوشی هوشمند را در رنگ های مشکی، سفید، هلویی یا آبی خریداری کنید. ما دو نوع اخیر را بسیار جذاب یافتیم: آنها به روشی ظریف برجسته می شوند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با Samsung Galaxy A33 5G آشنا کنیم. این گوشی دارای رتبه IP67 است، به این معنی که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و دارای صفحه نمایش Corning Gorilla Glass 5 است که همچنین باید بادوام باشد. صفحه نمایش 6.4 اینچی، وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز دارد که هر دو نسبت به A32 5G بهبود یافته‌اند. صفحه نمایش توسط یک بریدگی اشکی شکل شکسته شده است که تنها کمی فضای نمایشگر را محدود می کند. امیدواریم مطالب گفته شده مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *